Discussie

kwaliteit server

Gepost door J.F. Orlebeke 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • kwaliteit server

    13 februari 2000 19:19
    Aanvankelijk leek de Museum-server veelbelovend. Maar dat wer d toch wel een deceoptie: veel sites zijn onvereikbaar. Andere geveb alleen tekst. Terwij;l je er toch heen gaat om afbeeldingen van de dingen te zien. Dus ik ben niet erg geestdriftig over wat die musea laten zien.
  • Re: kwaliteit server

    16 februari 2000 16:26
    : Aanvankelijk leek de Museum-server veelbelovend. Maar dat wer d toch wel een deceoptie: veel sites zijn onvereikbaar. Andere geveb alleen tekst. Terwij;l je er toch heen gaat om afbeeldingen van de dingen te zien. Dus ik ben niet erg geestdriftig over wat die musea laten zien.
    -----
    -----
    Logisch dat je niet enthousiast bent.
    Waarschijnlijk kan je net zo slecht Nederlands lezen als dat je het schrijft. En een beetje cultuur begrijpen, dat gaat voor jou te ver.
    Blijf maar plaatjes kijken, in de Donald Duck of Kuifje.
  • Re: kwaliteit server

    19 februari 2000 20:52
    Kom eens kijken op de [schilderijen.pagina.nl]
    : Aanvankelijk leek de Museum-server veelbelovend. Maar dat wer d toch wel een deceoptie: veel sites zijn onvereikbaar. Andere geveb alleen tekst. Terwij;l je er toch heen gaat om afbeeldingen van de dingen te zien. Dus ik ben niet erg geestdriftig over wat die musea laten zien.
  • Re: kwaliteit server

    29 februari 2000 17:04
    Nou zeg, lekker arrogant ! Je weet toch dat beeldende kunst 'plaatjes' zijn? tenminste op een site. Goede plaatjes...
    Ik stel voor dat iedereen wat meer openstaat voor andermans mening, zodat je echt van een discussie kunt spreken.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.