Discussie

extreem rechts nu

Gepost door Greetje 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • extreem rechts nu

    21 april 2000 00:55
    Als iemand me kan helpen, ik zoek informatie rond extreem rechts nu, ik zou politiek en kunst in verband moeten brengen, en zoek informatie over skinheads,gabbers, ska, extreem rechtse kunstenaars, hoe denkt het Vlaams Blok over kunst?...
  • Maandag 6 februari was het ..

    rhp
    09 februari 2017 17:52
    .. hij had een hondje bij zich, dat opgewekt hopserig naast hem voortdribbelde en telkens even naar hem opkeek. Ik heb het niet zo op honden, maar een enkele keer zit er wel een symapthiek exemplaar tussen iets wat overigens ook geldt voor mensen.

    Een stukje Sylvia Witteman, want dit gaat over amsterdam, alwaar men in de Balie een avond politici en Ontwikkelingssamenzwering bijeenbracht (maar u moet het helaas met mij doen). Enigszins terzijde, Corton met al die tato’s overal, Stieneke die wel iets van Marine le P wegheeft en de blondere jongere versie van Nixon wilden vollegens mij (terzijde) meegeven dat ze de tintoïde medemens wel hoogachten, omdat nou ja niet dat alle getatoeëerde of blondgerokte .. jeetje het is ook maar een gedachte. Maar als je ontwikkelingswerk doet, dan sta je dienaangaand aan de goede kant, toch?

    Publiek bij debatten en anders de hoofdstad wel, voldoen aan hetgeen zo-even gedebiteerd werd op citaat van Silleding. Hippe mensen die zich Bewust zijn van hun uitstraling (en wel eens eerder gepitched hebben). Ilco van de Arbeid hedgede dit met een folderende mevrouw, hetgeen moi toch niet zxo heel onhandig lijkt, stel nu dat je non- danwel verbaal tegenvalt, dan is er nog the silent salesman als fallback scneario. Of als je enorm dacht te kunnen scoren op een stelling hoger dan 3 (want daaraan kwam men niet toe). Toch, in casu uitstraling, vertrouwde de meerderheid der politici hier op het staatsmannelijke (m/v). men moet zich bedenken, in ambtelijke stukken zou een level playing field dan niet ver weg zijn denk ik, dat dit wel in het voordeel uitpatkt van Joel Voordewind, die immers de leeftijd ervoor heeft, een blauw pak en het Binnenhof op zijn CV.
    Zelf had ik in het publiek me veel meer linnengetaste zeefgedrukte Cureluisterende ijzerbeslagen types voorgesteld, in het bezit van twee tamme ratten, waarvan een luisterend naar de naam satan, kortom, alternatievelingen. Men moet vermoeden c.q. onder ogen zien, dat –zoals ik laatst in een landelijk dagblad las- hier inmiddels sprake is van een valide carrierepad, in het dagblad overigens ging het over de Wetenschap. Volledigheidshalve voeg ik nog toe, dat dat succes en al die mensen in dat werk tot meer fraude leidde, dan weet u dat ook weer. Van die meisjes (dus), die je wervenderwijs naast een betaalautomaat aantreft in de Spoor op pagina 13. Merel van de redactie is een goede bekende, die via hun Dudoktaart krijgt, en een fotograaf uitspaart, terwijl Tussen de Rails toch een behoorlijk oplage heeft, en dat vindt de baas van de pr-medewerkster en heur assistente weer fijn, zodat nobody gets hurt while making this movie.

    Tintoïde althans asielgewezen mensen hebben hier, on second thought, eigenlijk ook helemaal niks te zoeken. Ga na schaak uit wees eerlijk, die gedoemde whiteout-arena vol wapengekletter, poreuze grenslijnen en opgeblazen dictators -en het enige wat er dubbeldigit is is inflatie- die hebben ze met een zucht van verlichting en Voltaire aan hun zijde verlaten voor de democratische heilstaat 9or words tot that effect) (oh, die heilstaat, dat zijn wij dan, red). Komt nog bij, doet althans niets aan af, dat (postkantoren, banken, wijk ac co mo daties (als het een buurt huis is, maar chiquer moet klinken) ze kerncompetentieel kwetsbare & zorgmijdende provinciesteden on –ontvolken, die per definitie dus niet in de buurt van Amstelledam liggen. Voor de statistici, we telden 3 stuks, en vragensteller die zich Afrikaans noemde, zodat het een Afrikaander zou moeten zijn. Vanwege hun low profile in de samenleving in het algemeen maar hun feitelijke aanwezigheid, dat je ze inderdaad wel es ergens tegenkomt in 3d bedoelt hij, kunnen er woordvoerders/verkenners van Chinezen en Polen in de zaal geweest zijn, je kunt niets uitsluiten. Zorgvastgoedfondsen die Banen met hoofdletters regelen of dat Thomas Hammarberg’s bezorgdheid in dadendrang omgezet wordt, in kwestie gezinsherenigingsbeleid in de lage landen en de URvdM, zijn veel belangwekkender voor hen. Al met al: NGO-medewerkers of adspiranten. Risicogretige bankiers; redenen genoeg kortom, waarom de zaalinhoud hoofdstedelijk en in hoofdzaak jonge blom was, honny soit qui mal y pense zou Jan Brusse zeggen. Misschien om die reden waren de Christen unie en CDA inzendingen meteen cq bijna meteen weg, terwijl anderzijds Sven Koopmans zo blij als een kermiskind aan het, uh, hoe zeg je dat, integreren sloeg. Lazeggen heerschende penny-mistress ‘ 14 of zusterverenigingscharrel ‘ 11, een goed jaar was dat, achteraf een van de betere. Ahum. In de moederlijke adrie vloeiden drank en kots rijkelijk, maar later is het veilig schoon en eerlijk afgehandeld, nauwkeuriger gezegd minnelijk geschikt. Wat ik zeg (doe dat dan), fly on the wall obeserverend knabbelde dit toch wat puntjes van de staatsmannelijke uitstraling af, dit BMOC gegeven. Kindertandpasta, ijsbergsla die een maand houdbaar is, Zafira 2.2d en doe er een Cloaca bij, dat gebeurt allemaal snel genoeg, die vastigheid, als het met de politiek mislukt met de nadruk op snel genoeg en als het wel lukt omdat je in een Volkskrant bijlage moet poseren met have en goed, geniet er nog maar even van, ook van de kortingbonnen etc.
    Paris uit Gilmore (220 wordsperminute) liet zich door een agossie-truuk met de headset in de eerste termijn niet ringeloren, maar Stieneke bleek later, waar heb ik meneer de voorzitter ik blader even door wat papieren, om 21.31 zich teveel te verlaten op geselecteerde ingredienten/gecontroleerde omstandigheden, getrainde professionals, wacht Andreas Haffner kan dat veel beter studierenden erwerben fundierte wissenschaftliche betriebswirtige geschaftiche und interdiziplinäre Fachkentnisse, in zijn geval een Porsche-manager over Mitarbeiter, in Paris’ geval smeltende ijskappen op plekken waar je boven de 1 dollar als rijk geldt, en de footprint van een geit is toch hoogstens 4 keer een rubic’s cube. Soms moet je, juist omdat iets in je straatje past, nee durven zeggen; als de burger daar niks verdient en de Fransen de uranium uit de grond halen en onder-dankzegging meenemen, dan wordt je milieu beneden zeeniveau sowieso per week onschuldiger en wat de rest betreft ..
    ‘Wat denk je nou zelluf,’ Ilco’s foldergwijze doepolitiek vertaalde zich life in taalverruwing, volgens mij hebben ze dat bij de Arbeid al eens geprobeerd en werkte het niet. Ik stel voor dit model nog eens door te laten berekenen, niettemin, ook denkend aan hoogleraren informatica wat zou dat betekenen cq inhouden qua verstandvanwat en paps diamantair , en nog wat redenen dat je denkt Asscher, wat moeten we daar nu van vinden, ik bedoel wie heb je verder nog bij de Arbeid (los van 18 man, inzake kieslijstplek Ilco). Festivalbaas, in elk geval doen die zeer sterk aan werkverschaffing, soms laten ze alle Haagse richkids zelfs in hun vat gaerkoken en regelen ze Luminice, dat is dan toch best thematisch allemaal.
    Meneer de voorzitter, de minister heeft nog niet mijn vijfde vraag beantwoord die ik voor het gemak nog even zal herhalen, past Eric Corton inderdaad overal bij en hoe motiveert de Minister dit?
    Missiezusters (al of niet glimlachend), rentmeesterschap, Conflicten in Africa stichting Koning Boudewijn, ik vindt het onderwerp Ontwikkelingsamenwerking wel bij de Christenunie passen ener zijds; anderzijds waar het de geefbereidheid, het imago in het verleden en het aantal actieve leden in dienst van NGO’s betreft doet GroenLinks ook leuk mee. De tikkende grammofoonplaat, slippery slope, argumentum ad pleiochromie, ik ga dat niet allemaal beargumenteren hoor, je had erbij moeten zijn, Joel en Tom deden hun best en kondern het best uit de voeten met het eigenlijk best moeilijke onderwerp. Wel wilde ik nog even qua opbouwende kritiek benoemen dat ziekenhuis/veiligheid een tikkeltje vergezocht is, okay tijdens Dutchbat in de accufabriek kon men noch clearance naar het ziekenhuis noch artsen zonder grenzenarts bereiken, waarna de patiënt een interessant hobbyproject werd met veel sluikreclame voor fitness-preparaten, maar dan was dan ook wel een heel echte genocide. Die dingen waarin ontwikkelingshulp gestoken wordt, zullen volgens mij behoudens uitzondering toch niet als eerste in de frontlijn liggen. Tweede puntje, omdat ik geen idee heb hoe het bnp en daarbinnen genoemde uraniumbaten waar je zonder kerncentrale niks aan hebt zodat ze in Afrikaanse boekhoudingen op nul gewaardeerd moeten worden, bnp dus, zich verhoudt tot wat wij dan doen, wat dat deze week dan ook is, thans is voorwaarde subsidiair een pré voor AEX-genoteerden dat de bedrijfsnaam met een A begint, wellicht vanwege de teloorgegane triple A, anyway wij geven dat 7 pro mille. Maar is dat dan veel en dat van hun weinig? Migratie (drie) komt volgens mij en velen met mij vaak door oorlog of droogte, Het Aanzien van 84 meldt dat Ethiopie dat in 73 ook eens had. Dit wat betreft stelling Migratie (drie) komt volgens mij en velen met mij vaak door oorlog of droogte, Het Aanzien van 84 meldt dat Ethiopië dat in 73 ook eens had. Rwanda was op gezag van de stichting Koning Boudewijn een al 30 jaar smeulend probleem. Voorspel dat allemaal maar es .. Dit wat betreft stelling 1, dat je migratie tegengaat als je meer aan ontwikkelingssamenwerking budgetteert.
    Eigenlijk miste ik dat terplekke ook, en omdat ik nu toch aan het vertellen ben, een tweetal voorbeelden, en mochten het geen ontwikkelingssamenwerkingsgelden geweest zijn, tik effe op de buis.
    Als je geld hebt ben je gezond, en als je ziek bent ben je arm, dat zul je nou net zien. Nog los van inflatie is sparen voor health services geen raar idee. Om dat in lets-achtige opzetjes te doen die je kunt uitwisselen met sugardaddies of rijkgeworden nichtjes is de situatie terplekke in dachtig ook niet gek, ja of het nu hét probleem is, in Goodbye Lenin gingen de hartminuutvolumedoktoren naar de BDR, zo is er overal wel wat. Ambulances zullen ze wel al hebben, en voorzover niet, de 7 banden per reisverslagpagina (ca 400 km, vaak) hebben ze sowieso. Valt het allemaal tegen, dan noteren we dat als een zinvolle leerervaring voor het donerende bedrijf. Valt het mee, dan kan er een targetgestookte jurist, accountmanager of beide zijn tandjes stukbijten op het binnenslepen van een licentiedeal of management fee om het allemaal te verzilveren. Sowieso verschepen we de Castagnet in een zeecontainer in ruil voor 200 miljoen bon vide ip adressen, dat verdwijnt in de US-venture capitalist durfkapitaaldinges, dat zingen we wel uit, weet je hoe oud die man is, niet zo oud als Trump, maar hij leeft ongezonder (pas 3 echtgenotes!). Als simkaartwallet is de kwestie provider du jour omzeild, en het project is van een zodanige inhoud dat een dictator er niet mee op de foto kan, onderwijl een kleuter in de wang knijpend. Bovendien kan hij het niet verpatsen om een schuld bij coke dealers af te lossen die al twee weken meedenkbank zijn (zojuist was u getuige van wat in het ambtelijke heet marginale toetsing). [www.m]- pesafoundation.org
    Noord Tanzania. Kind-tot-kind interviews waarbij het mogen werken met de camera een stimulans is om footage te genereren, terwijl ze tegen elkaar eerlijker zijn dan tegen de witman met strohaar en puntbuik haha. Dit ging over seksuele mores en zeden en kwalitatieve statistiek, om als neveneffect er al over nagedacht te hebben in plaats van ho wat is dat? Marjolijntje en de reproductieve gezondheid verder verweerbaarden. [www.dare.uva.nl]
    Inzake stelling 6 is het zodoende niet zo scherp gescheiden, zo van de eeeene kant of de andere kant, het bedrijfsleven kan er op zich best wat aan hebben, misschien zelfs veel, maar vaak niet op korte termijn. Stelling 5, of dat Europees moet, en of Europa wel vertrouwd wordt goed met geld om te gaan, zulks heb ik persoonlijk nagevraagd bij enkele betrokkenen. Uit een Nederlandse begroting of een Europese, Hollands geclausuleerd of Europees, schaalvoordelen door massafabricage of uitgeschreven tender? in de brochure of nieuwsbrief van de NGO Herfkens of Junckers? Voordelen om het Europees te regelen zijn niet zo makkelijk te bedenken, terwijl een nadeel aan dingen regelen door Brussel voorop de tong ligt, bij iedereen wel eigenlijk. Sven, Stieneke, Ilco, Tom en Joel zijn allemaal zo gemotiveerd als een kannibaal in de sauna om de goede besteding en het behaalde resultaat te managen, dus daar is iedereen het over eens. Niet het wat, maar het hoe, dusdoende.
    Rest mij slot-te-verklaren dat ik het meeten en greeten van politici amusant vind, u wat mij betreft uw Afrikaanse kunstuitingen bij deze gelegenheid aan de muren van de Balie neer laat vlijen, ik dit vele malen interessanter vindt dan een website stem wijzen als een loonbelastingverklaringschema, iedereen zijn of haar best deed, ik misschien niet van allemaal een auto zou kopen, maar toch zeker wel een diskman op marktplaats (wi ehet kleine niet eert, mesjeudames), hoewel het er niet zo toedoet de amsterdams binnenstedelijk retail nuttig en zinvol besteed ontwikkelbudget krachtig relativeert alsof wij zo snugger zijn, zodat de locatie ook nog iets van me verneemt en ik u graag een andere keer weer zie, hoewel het nog lang geen maart is.



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/02/2017 17:54 door rhp.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.