Discussie

discussie groep over schilderen

Gepost door Herman quik 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

• Re: discussie groep over schilderen

16 september 2004 12:55
    PSV verhuurt Takak aan RKC Waalwijk

16/9/2004 12:19

Jasar Takak maakt het seizoen af bij RKC Waalwijk. De club van coach Erwin Koeman huurt de middenvelder voor een jaar van PSV. Donderdagochtend kwamen beide clubs en de 22-jarige Bosschenaar tot een akkoord over de verhuurvoorwaarden.
    Donderdagochtend werkte Takak al direct zijn eerste training af bij RKC. 'Het is geen verkeerde club', vertrouwde hij het Brabants Dagblad toe. Bij RKC komt de middenvelder Erwin Koeman tegen. De huidige coach van de Waalwijkse eredivisionist werkte jarenlang bij PSV, waar hij onder meer Takak onder zich had bij de beloften.

Stan Valckx, PSV's manager voetbalzaken, steunt de verhuur van Takak. 'Een goede keus van Jasar. Hij heeft bij FC Zwolle al één jaar in de eredivisie gespeeld, waar hij het goed heeft gedaan. Bij PSV zijn de vooruitzichten op een plaats in het eerste niet zo groot en de fase om dan in het tweede elftal te spelen heeft hij reeds gehad. Daarom is het goed dat hij weer eredivisie gaat voetballen.'

Takak: 'Hiddink vond dat ik goed functioneerde, maar dat ik de pech heb dat Mark van Bommel en Johann Vogel zijn gebleven. Ik sta achter hen. Hiddink vond het beter dat ik dit seizoen weer dertig wedstrijden speel, dat is goed voor mijn ontwikkeling. En daar ben ik het ook mee eens.'