Informatie gezocht

Zoektocht naar....

Gepost door Mieke Gosselink 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Zoektocht naar....

    02 april 2002 12:08
    Geachte mede lezers.
    Ik ben een boek aan het maken m.b.t. de geschiedenis van mijn geboortestraat. Bij het zoeken naar mijn roots kwam ik nogal wat familieleden die in deze straat gewoond hebben waarvan de familieband niet echt bekend was. Vandaar dat ik over de Heilige Geeststraat in Eindhoven een boek geschiedenis boek aan het maken ben met o.a. mederwerking van mensen die dezestraat een warm hart toedragen. In deze straat zijn ook Dimmen en Leo Gestel begonnen. Deze kunstenaars hebben mogelijk samen gewerkt met van Gogh. Ik zoek dus eigenlijk een mogelijkheid om met iemand in contact te komen. Om mogelijk een van de werken te kunnen bewonderen en er eventueel een foto van te mogen maken . Er hebben meer kunstenaars in de straat gewoond . We zouden er graag een hoofdstuk over willen maken met afbeeldingen. Wie heeft de gouden tip voor ons. Mocht u dit lezen en heeft u nog andere tips of annecdotes , altijd welkom. Het boek komt eind dit jaar uit. Vriendelijke groeten, Mieke Gosselink

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.