Informatie gezocht

punk/jongerengroeperingen

Gepost door Rosalie Heins 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • punk/jongerengroeperingen

    15 juni 1999 17:00
    Ik ben een 16 jarige scholier en driftig op zoek naar bruikbare informatie over de geschiedenis van de punk voor mijn geschiedenis scriptie.
    ik heb zoal vragen over:
    *waarom ontstond zo'n radicale groepering (juist toen)?
    *wat was/is hun invloed op de maatschappij
    *info over hun kleding
    *wat is punk
    of al het andere dat bruikbaar is voor dit onderwerp.
    heeel erg bedankt!
    Rosalie
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    26 oktober 1999 15:20
    Hoi Rosalie
    Ik heb je berichtje gelezen ik hoop dat je veel informatie vind ik heb je niets aan te bieden ik wil je alleen vragen of je informatie die je krijgt zo snel mogelijk door wil sturen naar mij ik ga morgen met mijn groep je aan het werk over de jeugdcultuur punkers het is ons examen werkstuk voor de Havo ik hoop dat ik voor morgen 10.00 uur nog informatie krijg
    Al vast bedankt
    Bas
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    18 januari 2000 19:26
    : Hoi Rosalie
    ik hoop heel erg dat hierop gereageerd wordt, of al is, want ook ik ben naar dit onderwerp op zoek voor mijn mondeling geschiedenis.
    ik dacht dat ik een onderwerp had, waar veel over was.
    als je het hebt gevonden, zou je het dan misschien ook naar mij willen sturen?
    alvast bedankt
    lonneke.
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    29 februari 2000 15:20
    Goed ik ben dus Valahina en ik mag me zelf wel als punker beschouwen.
    Mijn vrienden en ik zijn ons tegen het systeem gaan keren gewoon om het hele systeem een deuk te geven en omdat we ons veiliger voelen in onze kleding stijl en muziek.