Informatie gezocht

punk/jongerengroeperingen

Gepost door Rosalie Heins 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • punk/jongerengroeperingen

    15 juni 1999 17:00
    Ik ben een 16 jarige scholier en driftig op zoek naar bruikbare informatie over de geschiedenis van de punk voor mijn geschiedenis scriptie.
    ik heb zoal vragen over:
    *waarom ontstond zo'n radicale groepering (juist toen)?
    *wat was/is hun invloed op de maatschappij
    *info over hun kleding
    *wat is punk
    of al het andere dat bruikbaar is voor dit onderwerp.
    heeel erg bedankt!
    Rosalie
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    26 oktober 1999 15:20
    Hoi Rosalie
    Ik heb je berichtje gelezen ik hoop dat je veel informatie vind ik heb je niets aan te bieden ik wil je alleen vragen of je informatie die je krijgt zo snel mogelijk door wil sturen naar mij ik ga morgen met mijn groep je aan het werk over de jeugdcultuur punkers het is ons examen werkstuk voor de Havo ik hoop dat ik voor morgen 10.00 uur nog informatie krijg
    Al vast bedankt
    Bas
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    18 januari 2000 19:26
    : Hoi Rosalie
    ik hoop heel erg dat hierop gereageerd wordt, of al is, want ook ik ben naar dit onderwerp op zoek voor mijn mondeling geschiedenis.
    ik dacht dat ik een onderwerp had, waar veel over was.
    als je het hebt gevonden, zou je het dan misschien ook naar mij willen sturen?
    alvast bedankt
    lonneke.
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    29 februari 2000 15:20
    Goed ik ben dus Valahina en ik mag me zelf wel als punker beschouwen.
    Mijn vrienden en ik zijn ons tegen het systeem gaan keren gewoon om het hele systeem een deuk te geven en omdat we ons veiliger voelen in onze kleding stijl en muziek.
    Het is zo dat ieder maand wel ergens een feest word gehouden met alleen maar punkers,deze feesten houden we om ons gewoon te uiten tegenover politici die tegen de rechten van de mens is en ook al zeggen ze dat ze iets voor de "probleem jongeren" gaan doen niets doen.

  • Re: punk/jongerengroeperingen

    03 maart 2000 18:47
    Leuk onderwerp :)
    Punk is niet goed te omschrijven, iedereen heeft een andere invulling en betekenis erbij. Als je nog informatie zoekt ga dan eens kijken op de homepage van mijn clan, en mail me al je vragen maar. Ik heb me heel erg verdiept in de wortels van Punk dus mischien kan ik een beetje helpen.
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    DDK
    19 maart 2000 19:37
    : Ik ben een 16 jarige punker en ben dringend op zoek naar info over de punk geschiedenis . Als jij wat weet over punk, laat me dan alvast iets weten.
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    28 maart 2000 13:51
    Oi Oi
    Ik heb als je het nog nodig hebt een hele scriptie over de geschiedenis van punk en punk nu. Als je het nog nodig hebt dan mail je me maar en dan mail ik het wel eventjes door.
    Oi Groetjes PunkyGirl
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    12 april 2000 10:19
    : Oi Oi
    : Ik heb als je het nog nodig hebt een hele scriptie over de geschiedenis van punk en punk nu. Als je het nog nodig hebt dan mail je me maar en dan mail ik het wel eventjes door.
    : Oi Groetjes PunkyGirl
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    26 mei 2000 22:44
    hai
    ik moet een ook een scriptie maken over punk en ben ook wanhopig opzoek naar informatie.
    zou jij me alsjeblieft wat willen door mailen?
    claudia
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    06 juli 2000 20:36
    tja wat is punk.
    Punk is vrijheid om te doen en laten wat je wil, mits je mensen niet teveel kwetst.
    Leuke boeken zijn:
    het gejuich was massaal.
    and god created punk.
    pop encyclopedie (afdeling punk)
    Er is ook een interessant boekje en videofilm over hans kok. = persoon die stierf in de gevangenis na een ontruiming.
    Waarom radicaal?
    wat is radicaal?
    omdat de maatschappij en de muziek gezapigd waren en er behoeft was aan iets nieuws net als house.
    Punk is gewoon rock and roll en rebellie.
    Maak ook een link naar kraken.

  • *help*

    07 september 2000 19:41
    hallo,
    Ik ben een meisje uit België en ben op zoek naar informatie over "punk" voor mijn scriptie. Zo ben ik bij jou terechtgekomen. Zou jij mij soms niet wat informatie willen doormailen?
    Ik zou je héél dankbaar zijn.
    Elke
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    18 september 2000 09:01
    : Hoi Rosalie
    : Ik heb je berichtje gelezen ik hoop dat je veel informatie vind ik heb je niets aan te bieden ik wil je alleen vragen of je informatie die je krijgt zo snel mogelijk door wil sturen naar mij ik ga morgen met mijn groep je aan het werk over de jeugdcultuur punkers het is ons examen werkstuk voor de Havo ik hoop dat ik voor morgen 10.00 uur nog informatie krijg
    : Al vast bedankt
    : Bas
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    27 september 2000 21:03
    : : Oi Oi
    : : Ik heb als je het nog nodig hebt een hele scriptie over de geschiedenis van punk en punk nu. Als je het nog nodig hebt dan mail je me maar en dan mail ik het wel eventjes door.
    : : Oi Groetjes PunkyGirl
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    Rosalie Heins
    30 september 2000 12:44
    Allemaal heeel erg bedankt!
    Ik ben al (lang) klaar, meer info is niet nodig....
    groetjes Rosalie
    ps ik had een 9
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    25 oktober 2000 16:45
    Hallo...
    Na dit allemaal gelezen te hebben, lees ik dat mensen jullie allemaal geholpen met het onderwerp punkers, nu moet ik dus een werkstuk schrijven over punkers en dan vooral over de geschiedenis...dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij dit keer te helpen??
    Alvast bedankt!!
    Greetz Petra
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    06 november 2000 07:16
    Hallo,
    Ik moet voor godsdienst een werk maken over mensen die anders zijn dan wij, ik vind dat punkers kwa uiterlijk wel anders zijn. Als iemand me iets meer kan vertellen over deze mensen hun gewoontes, stuur dan een emailtje
    aub!
    Alvast bedankt
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    19 november 2000 19:31
    zou je me die scriptie kunnen mailen over punk en punk nu !1
    zou ik heel fijn vinden
    alvast bedankt Marijn
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    27 november 2000 15:55
    : Oi Oi
    : Ik heb als je het nog nodig hebt een hele scriptie over de geschiedenis van punk en punk nu. Als je het nog nodig hebt dan mail je me maar en dan mail ik het wel eventjes door.
    : Oi Groetjes PunkyGirl
  • Re: punk/jongerengroeperingen

    12 december 2000 16:10
    Ik moet ook een examen doen stuur alle informatie zo rap mogelijk nu als het kan.
  • punkers

    15 december 2000 09:35
    : Goed ik ben dus Valahina en ik mag me zelf wel als punker beschouwen.
    : Mijn vrienden en ik zijn ons tegen het systeem gaan keren gewoon om het hele systeem een deuk te geven en omdat we ons veiliger voelen in onze kleding stijl en muziek.
    : Het is zo dat ieder maand wel ergens een feest word gehouden met alleen maar punkers,deze feesten houden we om ons gewoon te uiten tegenover politici die tegen de rechten van de mens is en ook al zeggen ze dat ze iets voor de "probleem jongeren" gaan doen niets doen.
    wij zoeken wat informatie over punkers, en aangezien jullie jezelf als punker beschouwen hopen we dat jullie ons iets terug konden sturen. alvast bedankt

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.