Informatie gezocht

Jan toorop

Gepost door t.klokske 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Jan toorop

    04 oktober 2008 21:54
    Jan toorop.Boven aan rechts staat 1914,en hij heeft Miek janssen getekend.Links onder staat no.10 jan toorop,miek janssen en rechts beneden de handtekening van jan toorop en eronder Felix.f.Abrahamson,amsterdam.Op het papier boven rechts staat ook iets geschreven en nr 24 erachter.Op de achterkant zit een plakkaat6x7cm
    daarop staat, kunsthandel-encadrementen,expositiezalen etc. een heel lang verhaal,en eindigd met fa.P.Dejong-Telmans
    Muntstraat 22-24 maastricht.
    Ernaast staat met potlood geschreven V Sagero/lagero IK weet niet of het een sierletter s of l is.Daaronder 30 juni 1930.
    Kan iemand me iets meer over zeggen? Het ziet er oud en écht uit, maar eerlijk gezegd,heb ik er geen verstand van. Het is werkelijk een mooie tekening.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.