Informatie gezocht

Informatie over schilderij Pim Fortuyn, wie kan helpen?

Gepost door Phoef 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Informatie over schilderij Pim Fortuyn, wie kan helpen?

    14 juli 2009 18:01
    Beste mede forumleden, ik heb een schilderij uit de collectie van Pim Fortuyn kunnen bemachtigen. het betreft een schilderij met Pim Fortuyn met een duivelsstaart, het betreft een kwalitatief zeer goed stukje fijnschilderkunst en is gesigneerd "Marcel 93". Ik probeer al enige tijd de volledige naam van deze kunstschilder te achterhalen maar tot op heden zonder succes. Wie kan me verder helpen. Hieronder foto's ook van de signatuur.
  • Re: Informatie over schilderij Pim Fortuyn, wie kan helpen?

    12 februari 2010 00:34
    Beste Phoef,
    Per toeval zag ik jouw bericht met een oproep om te achterhalen wie toch het Pim Fortuyn schilderij heeft geschilderd. Dit is Marcel Rozenberg. Gezien de datum van jouw oproep ga ik er vanuit dat je inmiddels op de hoogte bent van de volledige naam. Mocht dit niet het geval zijn dan bij deze de huidige gegevens van Marcel. Hij is trouwens al geruime tijd geleden overgestapt naar de fotografie. Jammer, als je ziet met welke kwaliteit hij schilderijen heeft gemaakt. Het doek van Pim Fortuyn was volgens mij destijds gemaakt voor een bekend tijdschrift. Ikzelf heb ooit eens model gestaan voor Marcel. Erg leuk om te zien wat voor moois hij daarvan gemaakt heeft. Het emailadres van marcel is Marceldesign@planet.nl
    Hopelijk komt dit bericht toch nog bij jou terecht.
    Met vriendelijke groet
    Monique
  • Re: Informatie over schilderij Pim Fortuyn, wie kan helpen?

    12 februari 2010 23:08
    Beste Monique, heel erg bedankt voor jouw informatie. Het was me tot op heden namelijk nog niet gelukt om achter de naam van de kunstenaar te komen en ik ben ontzettende blij met jouw "input". Ik ga meteen contact opnemen met Marcel Rozenberg en hoop zo het dossier over het schilderij compleet te krijgen. Het schilderij is inderdaad van een uitstekende kwaliteit maar het feit dat Marcel zich heeft toegelegd op fotografie maakte het ook zo moeilijk om hem te vinden. Je wil niet weten wie ik allemaal benaderd heb en zonder resultaat. Nogmaals heel erg bedankt !!. Groet van Paul van Hoeven.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.