Informatie gezocht

schilderijen

Gepost door W.Bouwland 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Re: Dirk Ocker

    24 maart 2001 17:15
    Leuk, de naam van mijn grootvader
    Dirk Ocker op internet tegen te komen; schilder en exposeer ook al jaren met veel succes; het zit in de familie! ik zou graag dat boekje
    over mijn grootvader willen hebben.
    Kunt U mij e-mailen hoe ik daar aan kan komen ?-bij voorbaat hartelijk dank !
  • Re: schilderijen

    19 februari 2006 20:03
    Beste....,

    Heleen Ferkranus is de zus van mijn overleden stiefvader. Ik heb sinds 1982 geen contakt meer met haar gehad, wat ik weet is dat de schilderijen die geinspireerd zijn door het voormalige Rusland, komen doordat zijn in ongeveer 1980 een rondreis heeft gemaakt met mijn stiefvader door Rusland heen en dat zij die plaatsen heeft bezocht waar ze over geschilderd heeft.

    Verder heb ik wel een tel. nr van haar, (gekregen van een zus van Heleen) maar Heleen reageerd niet op mijn telefoontjes, dus ik weet niet of ik het goede nummer heb.

    Met vriendelijke Groet,

    Erika Ferkranus

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.