Informatie gezocht

H. Heuff en onbekend schilderij

Gepost door Arthur70 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • H. Heuff en onbekend schilderij

    10 juli 2009 14:23
    Hallo,

    Mijn moeder is onlangs overleden en ik heb nu twee schilderijen van haar geërfd. Eén schilderij is van H. Heuff (Herman Heuff) een stadsgezicht van 57 bij 44 cm (de lijst is 75 bij 66 cm). Over deze schilder heb ik het een en ander op het internet kunnen vinden.

    Van het andere schilderij weet ik alleen dat het onderdeel uitmaakt van een tweeluik. Het is 60 bij 52 cm. Ik heb ook een foto van de signatuur toegevoegd.

    Het is mijn bedoeling om de schilderijen te verkopen en de opbrengst, ter nagedachtenis van mijn moeder, aan het goede doel te schenken.

    Kan iemand mij helpen met het bepalen van de waarde van het eerste schilderij (H. Heuff). Ook zou ik graag weten wie de voor mij onbekende schilder is van het andere werk en hopelijk de waarde.

    Bij voorbaat hartelijk dank,
    Arthur





    3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2009 12:31 door Arthur70.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.