Informatie gezocht

onbekend met kunst

Gepost door David 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • onbekend met kunst

    08 februari 2010 13:07
    Ik heb drie schilderijen van mijn schoonmoeder en ben benieuwd of het enige waarde heeft want zij wil ze kwijt en er leuke dingen van doen:

    1. Der Eremit (de heremiet) van Salomon Koninck op porseleintegel 20 x 25 cm in Goudenkleurige houten lijst. Achterop staat jaartal 1976 en de tekst: fine porcelain/ F H porzelian manufaktur handarbeit. ??
    Heeft gekost volgens sticker fl 998,=
    2. een landschap met molen en schaatsende mensen van A.N.M. Karsen 70 x 50 cm. in mooie houten goudkleurige lijst. Volgens internet is deze goede man geboren in 1945.
    3. Een stadsgezicht van P.C. Steenhouwer ?? Deze schilder kan ik nergens vinden.

    Kan iemand mij informatie geven over deze schilderingen en hoe ik ze kan laten schatten op waarde zonder daar gelijk veel voor te moeten betalen. Eigenlijk weet ik niet hoe ik het moet aanpakken

    alvast bedankt, David

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.