Informatie gezocht

Corns de Bruin

Gepost door IvD 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Corns de Bruin

    IvD
    30 september 2010 14:24
    Uit een erfenis hebben wij een grote (formaat 100x50) schilderij ingelijst ontvangen. Het is van Corns (Cornelis) de Bruin en gesigneerd. Kan iemand ons de vermoedelijke waarde vertellen. Ook zijn wij bereid deze te verkopen.
  • Re: Corns de Bruin

    01 oktober 2010 13:28
    cornelis de bruin utrecht 1870/amsterdam 1940.
    kunstschilder,plateelschilder en keramist.

    landschappen,zigeuners,havengezichten etc...

    www.taxateurderkunsten.nl
  • Re: Corns de Bruin

    17 november 2010 17:08
    Kwam zojuist dit schilderij van mijn grootvader tegen. Heeft U al een prijs in het hoofd? Ik heb er eventueel wel belangstelling voor. In ieder geval zou ik er graag een goede foto van hebben voor mijn digitale Cornelis de Bruin-verzameling. Graag hoor ik van U.
    mvg Hans de Bruin
  • Re: Corns de Bruin

    17 november 2010 17:25
    wij hebben een foto voor uw digitale cornelis de bruin verzameling.
    het is geveild op 10 september 2008.
    er zijn schilderijen geveild in duitsland,zwitserland,usa,australie etc..
    heb een databank van werken.
  • Re: Corns de Bruin

    18 november 2010 10:23
    Dank voor deze afbeelding. Ik ben geinteresseerd in alle afbeeldingen van het werk van Cornelis de Bruin. De voorstelling van het zigeunerkamp, waarschijnlijk bij Hembrug, zou ik graag aan mijn prive-collectie toevoegen.
  • Re: Corns de Bruin

    IvD
    18 november 2010 16:11
    Ik zal van de week even een goede foto make van het schilderij en deze doorsturen. Wij zijn bereid tot verkoop U kunt hiervoor contact op nemen met mijn man Jan-Willem van Doorn op 0649400000
  • Re: Corns de Bruin

    31 mei 2012 16:51
    Vandaag schilderij gekocht van stilleven met klaprozen gesigneerd met C de Bruin. Hebben we het hier ook over Cornelis de Bruin? zo ja enig idee iemand wat de waarde is....

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.