Informatie gezocht

AC Korporaal

Gepost door t.klokske 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • AC Korporaal

    11 mei 2010 09:54
    Hallo,

    Door een erfenis,kreeg ik 3 schilderijen in mijn bezit.Het zijn 3 bijelkaar horende werken.
    De fijne schilderingen zijn niet zo groot(alle 3 bloemmotieven) maar ze zijn op een zwarte achtergrond getekent/geschilderd(dat weet ik nl niet zeker).39 bij 28,5 zijn de maten van deze werken
    Onder ieder werkje staat schuin geschreven:
    A C Korporaal(mits ik korporaal goed heb kunnen lezen,want alles is zo fijntjes).
    Volgens mijn moeder,hingen deze kunstwerken al op, zolang zij zich kan herrinneren.Mijn oma werdt 89,en mijn moeder is ondertussen 87..
    Mijn opa heeft deze werken opnieuw laten inlijsten bij:VLEESHOUWERS in WEERT.(wist mijn moeder nog te vertellen)..
    WIe kan mij meer vertellen?
    Alvast bedankt
  • Re: AC Korporaal

    11 mei 2010 09:57
    Hier nog een aantal foto's die misschien kunnen helpen,met de vraag wie was A C Korporaal?

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.