Informatie gezocht

Anton Pieck reprodukties

Gepost door M.C. van Driel 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Anton Pieck reprodukties

    25 juni 1999 22:01
    Ben in bezit van 5 stuks reprodukties van Anton Pieck met bakkerij taferelen, afmeting ± 500x400 mm.
    Zijn in goede staat.
    Wie kan mij aan tip helpen om deze reprodukties op een goede manier aan de man te brengen.
    Wat is de waarde van zoiets?
    Alvast dank voor de moeite..



  • Re: Anton Pieck reprodukties

    11 november 1999 22:42
    : Ben in bezit van 5 stuks reprodukties van Anton Pieck met bakkerij taferelen, afmeting ± 500x400 mm.
    : Zijn in goede staat.
    : Wie kan mij aan tip helpen om deze reprodukties op een goede manier aan de man te brengen.
    : Wat is de waarde van zoiets?
    : Alvast dank voor de moeite..
    Hier een reaktie op uw vraag, ik ben onlangs in het Anton Pieck museum geweest en daar ston een reproduktie te koop aan geboden van zijn laatste onafgemaakte tekening voor 150 gulden deze was wel ingelijst. Ik hoop dat u wat heeft aan deze informatie helaas kan ik dat niet betalen anders had ik het wel gekocht.(Het museum staat in Hattum op de Veluwe misschien een idee voor u om er eens te gaan kijken) Met vriendelijke groet Joke

  • Re: Anton Pieck reprodukties

    21 november 1999 13:25
    : Ben in bezit van 5 stuks reprodukties van Anton Pieck met bakkerij taferelen, afmeting ± 500x400 mm.
    : Zijn in goede staat.
    : Wie kan mij aan tip helpen om deze reprodukties op een goede manier aan de man te brengen.
    : Wat is de waarde van zoiets?
    : Alvast dank voor de moeite..
    Wat de waarde is kan ik niet zeggen, ik denk dat dit ligt aan hoe oud ze zijn. Ik ben zelf sindskort Anton Pieck gaan verzamelen en zou ze dus misschien wel willen kopen als je weet wat je er voor wilt hebben.
    Gerrie Drinkwaard

  • Re: Anton Pieck reprodukties

    15 februari 2000 23:14
    lees een berichtje van eind vorig jaar. De Anton Piecks al aan de man gebracht? kijk anders eens bij onderstaande site. ben wel geinteresseerd in gemeenschappelijke verkoop.
    gr,
    Bas
    netARTs
  • Anton Pieck gesigneerde/genummerd

    13 juni 2000 09:19
    ben geinteresseerd in gesigneerde
    genummerde litho's van Anton Pieck,
    in het bijzonder oude stads gezichten. Stuur email met beschrijving of foto indien U iets te koop heeft.
  • Re: Anton Pieck reprodukties

    29 augustus 2000 11:25
    Ben zelf ook in het bezit van 4 exemplaren. Ben je al wat verder gekomen met je vragen? Ben zeer benieuwd.
  • Re: Anton Pieck reprodukties

    24 oktober 2000 01:43
    i have a etching of Anton Pieck's 'roof top'. how would i know if it's an original or a reproduction of his work?
  • Re: Anton Pieck Glass Etchings

    24 oktober 2000 20:24
    I have 5 Glass etchings, Toy Shop is one. I am trying to find information as to their value and where I might purchase similar pieces. Thank you for any help you can give me
  • Re: Anton Pieck reprodukties

    28 oktober 2000 23:32
    : : Ben in bezit van 5 stuks reprodukties van Anton Pieck met bakkerij taferelen, afmeting ± 500x400 mm.
    : : Zijn in goede staat.
    : : Wie kan mij aan tip helpen om deze reprodukties op een goede manier aan de man te brengen.
    : : Wat is de waarde van zoiets?
    : : Alvast dank voor de moeite..
    : Wat de waarde is kan ik niet zeggen, ik denk dat dit ligt aan hoe oud ze zijn. Ik ben zelf sindskort Anton Pieck gaan verzamelen en zou ze dus misschien wel willen kopen als je weet wat je er voor wilt hebben.
    : Gerrie Drinkwaard
  • Re: Anton Pieck gesigneerde/genummerd

    17 december 2000 21:26
    : ben geinteresseerd in gesigneerde
    : genummerde litho's van Anton Pieck,
    : in het bijzonder oude stads gezichten. Stuur email met beschrijving of foto indien U iets te koop heeft.
  • Re: Anton Pieck reprodukties

    10 maart 2001 22:11
    would please emaile me back and let me know if my anton peick print of a boy and his pig with a man on a bike is worth anything if so how much D. Bailey


  • Re: Anton Pieck reprodukties

    18 juni 2001 20:30
    : i have a etching of Anton Pieck's 'roof top'. how would i know if it's an original or a reproduction of his work?
    kijk naar de handtekening onderaan de ets als de "P"met de lus achteruit is geschreven kun je er een beetje zeker van zijn dat ie origineel is als de handtekening natuurlijk zelf gezet is
  • Re: Anton Pieck reprodukties

    27 juni 2001 01:21
    Hi: I recently acquired a anton pieck picture. It is of the greengrocers' stall and has the following date in the left hand corner of it 1966 D.A.C., N.Y. Does it have any value is it a reproduced Pieck print. I appears to be 3d and is lovely. Please email me and let me know any information you may be able to share or location where I might find the information. Thank you
    Sandy
  • Re: Anton Pieck reprodukties

    18 december 2005 18:46
    ik ben in het bezit van een afbeelding in lijst van Anton pieck uit 1939,
    afmeeting 230 bij 170mm.
    Op de afbeelding staat Een koets met vier paarden die langs een kanaal rijden.
    In een winterlandschap op de achtergrond zie je een dorpje,naast de koets zie je een hondje rennen en op de koets staat s,gravenhage en Amsterdam vice versa
    De lijst dateert uit 1950 1970 daar ergens tussen in en komt uit Den haag.
    Er staat een stikkertje achterop enis van j.j.schraag en spiegel lijstenfabriek spui 110 den haag tel 114587.achterop de lijst staat een nummer 2848 .Maar de afbeelding in de lijst lijkt wel ouder dan de lijst zelf!? ik weet niet of het een origineel is of een reproductie wie kan mij en beetje opweg helpen.

  • Re: Anton Pieck originele etsen

    11 februari 2006 14:09
    Ik heb een aantal originele Anton Pieck etsen, waaronder één met persoonlijke opdracht. Er staat wel "eigen druk" met nogmaals Piecks naam, maar geen nummer (misschien wel op de achterkant, maar dat weet ik niet meer, en ik wil de inlijsting niet beschadigen).
    Het gaat om een uitgelopen knotwilg op de voorgrond met héél in de verte over water of weilanden heen, met één dunne lijn, de skyline van hoogstwaarschijnlijk Haarlem.


Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.