Informatie gezocht

de schilder c.cornelisz

Gepost door aad 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • de schilder c.cornelisz

    aad
    11 april 2011 19:56
    Weet iemand wie de schilder is die signeerd met de naam C.Cornelisz.Of wil de desbetreffende schilder contact met mij opnemen ( beroepshalve )
    Bijj voorbaat dank.
    Aad
  • Re: de schilder c.cornelisz

    aad
    25 april 2011 12:56
    L.S.
    Kan iemand mij vertellen wie de schilder C.Cornelisz is en waar hij eventueel woont.
    Bij voorbaat dank.
    Aad
  • Re: de schilder c.cornelisz

    25 april 2011 22:58
    C. Cornelisz is waarschijnlijk niet onder die naam in een telefoonboek te vinden want dat zou het pseudoniem van Cornelis de Wit zijn als het allemaal waar is. Er wordt beweerd dat hij in 1949 in Santpoort geboren is en nu in Amsterdam zou wonen.


    Ik kan het allemaal niet bevestigen dat het waar is maar ik wens je succes met je verdere zoektocht.
    Mocht het waar zijn laat het ons dan weten want ik ben wel benieuwd.
  • w.robbers

    26 april 2011 12:33
    wie weet kent of weet iets over de schilder

    W.Robbers
    Mijn dank, Gerrit
  • Re: de schilder c.cornelisz

    26 april 2011 14:25
    W Robbers was een decoratieve plaatjes schilder van oa landschappen. Waarschijnlijk een broodschilder (pseudoniem?) die in opdracht voorstellingen schilderde per strekkende meter voor de kleine beurs. U zult dus niet snel informatie vinden over deze schilder. Geen artistieke waarde en financiƫle waarde blijft steken tussen een paar tientjes en hooguit een paar honderd euro.
  • Re: de schilder c.cornelisz

    27 september 2017 22:32
    Op dit moment worden schilderijen van deze schilder geveild bij het Notarishuis Arnhem ,
    Veiling 02-10-217 . Ik vermoed dat deze schilder bij Art Partout in Deventer is opgeleid.
    Dit leid ik af van de afmetingen van de paneeltjes .
    Anders zit hij in de school van de schilder Helmantel .
    Ik denk dat U via deze instanties wel de benodigde informatie kan krijgen .

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.