Informatie gezocht

H.P. de Maar - Hooibalen - 1940

Gepost door Tomjan88 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • H.P. de Maar - Hooibalen - 1940

    04 januari 2018 17:14
    Wellicht dat iemand mij kan helpen met de achtergrond informatie ten aanzien van deze schilder. Afgebeeld zijn hooibalen in een open veld. Het is geschilderd op doek en de verf is dik aangebracht zodat je een stevige penseelstreek te zien krijgt.
    Rechts onder een gekraste signatuur die volgens mij leest: H.P. de Maar 40 . De lijst is vrij nieuw naar mijn mening.

    In eerste instantie was ik vooral benieuwd naar de mening van een kenner over de kwaliteit van het schilderij. Tevens kan ik niets over de schilder vinden. Is dit een obscure kunstenaar geweest of is er toch iets te zeggen over deze schilder.
  • Re: H.P. de Maar - Hooibalen - 1940

    05 januari 2018 12:24
    Er staat '90, dus 1990. Het is ronduit slecht schilderwerk en de maker is in alle databases onvindbaar.
  • Re: H.P. de Maar - Hooibalen - 1940

    07 januari 2018 18:11
    Het zijn overigens geen hooibalen maar korenschoven.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.