Informatie gezocht

Kent iemand de schilder(es) Fieni ?

Gepost door hamaleobri 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Kent iemand de schilder(es) Fieni ?

    01 oktober 2010 19:24
    L.s.,

    Wij zijn in het bezit van een groot olieverf schilderij op doek. Het doek inclusief lijst is
    89 x 119 cm. Ik ben erg benieuwd naar de schilder van dit mooie bloemenschilderij. Kunt u mij meer over hem of haar vertellen.
    Uit welke periode dit schilderij is enz.

    Bij voorbaat dank

    Marianne Dijkstra



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/12/2010 11:01 door hamaleobri.
  • Re: Kent iemand de schilder(es) Fieni ?

    20 december 2010 11:04
    Ik kreeg geen enkele reactie op mijn vraag, vandaar dat ik de vraagstelling heb gewijzigd.
  • Re: Kent iemand de schilder(es) Fieni ?

    20 december 2010 12:46
    Op een Duitse veilingsite wordt een werk van deze Fieni aangeboden. Zij omschrijven de style traditioneel en dat het gemaakt is rond de jaren 60/70 en gezien de verkleuring van het doek en het hout van uw schilderij zou dat best eens kunnen. De veiling vroeg 180euro voor het schilderij

    Fieni is waarschijnlijk een Pseunoniem van een broodschilder en dat maakt het wel moeilijk om gegevens over te achterhalen

    [pic4.lot-tissimo.com]

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.