Informatie gezocht

Adriaan Vermunt

Gepost door Dordse68 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Adriaan Vermunt

    26 oktober 2019 13:54
    Zou iemand kunnen vertellen over schilderij het schijnt een Adriaan Vermunt te zijn.

    Gr
  • Re: Adriaan Vermunt

    26 oktober 2019 14:55
    zou ook een van Gogh kunnen zijn...hi..
    AUB iets meer gegevens zoals voorkant....achterkant...signatuur..cq monogram...
    Maakt het voor ons iets makkelijker ...toch..
  • Re: Adriaan Vermunt

    26 oktober 2019 15:53
    Zou leuk zijn een van Gogh ....ik heb dit schilderij gekregen en er werd mijn verteld dat het een Adriaan Vermunt is. Hoop dat je nu beter kan kijken op de foto s . Kan nergens een handtekening vinden maar ben een echte leek op dit gebied.

    Gr
  • Re: Adriaan Vermunt

    26 oktober 2019 17:15
    Dordse68 , de 2 schaatsers met slee (linksonder), schaatsen volgens mij , richting handtekening (rood gehandtekend ) ....
  • Re: Adriaan Vermunt

    26 oktober 2019 18:11
    Ja je heb idd gelijk...staat A Vermunt
    Kan u dit schilderij ?
    Kan u mij wat iver vertellen ...hoe oud het is ...waarde Etc

    Gr
  • Re: Adriaan Vermunt

    27 oktober 2019 01:28
    Zijn volledige naam is Adrianus Petrus Nicolaas Vermunt. Hij werd geboren in Den Haag op 14juni 1907 en is ook in Den haag overleden op 16-juli 1993. Hij heeft zijn kunstopleiding genoten in de avond aan de Akademie van beeldende kunsten in Den Haag. Hierna werkte hij als schilder, restaurator en kopiist uiteraard in Den Haag.
    Zijn schilderijen leveren op een veiling over het algemeen zo'n honderd euro op of minder. Misschien in het buitenland meer geliefd dan in Nederland ivm zijn onderwerpkeuze.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.