Informatie gezocht

Kan iemand informatie geven over deze gesigneerde kleurenets? (meer info hieronder)

Gepost door Artlover-123 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Kan iemand informatie geven over deze gesigneerde kleurenets? (meer info hieronder)

    29 januari 2020 19:38
    Hallo allemaal,

    Ik heb een aantal werken geërfd. Over de meeste werken heb ik info kunnen vinden. Nu kan ik hulp gebruiken bij een drietal werken, waar ik -na lang zoeken- niet uitkom om het aan een kunstenaar toe te schrijven. Ik zou erg graag willen weten wie de maker is, het gaat me niet zozeer om de waarde. Ik post hier een kleurenets, (1), zo dadelijk een handgekleurde gesigneerde ets (2) en tot slot een gesigneerd (Oosters) olieverfschilderij (3)

    1. Kleurenets ets met o.a. een kerk, een sloep, een gracht-etc; de afmetingen zijn, de lijst: 40x42,5cm - de ets zelf: 23,5x17,5
    2.'Liguster plant': 28x18, kleurenets, met waterverf ‘accenten’ aangebracht in kleur.
    3. Een Oosters olieverfschilderij: lijst 31x42cm, doek: 37x47cm

    Alle info is welkom, bij voorbaat dank voor het meedenken!

    Hartelijke groet, Romy.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.