Informatie gezocht

Wie herkent de schilder en/of locatie

Gepost door Maartentv 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie herkent de schilder en/of locatie

    03 juni 2020 23:23
    Al meer dan 30 jaar kijk ik bij mijn opa en oma naar dit schilderij. Ze weten niet goed meer hoe ze eraan zijn gekomen etc en ik zou ze er graag iets meer over willen vertellen. Na een leuke zoektocht ben ik toch gestrand. Ik ben benieuwd wie de schilder is maar kom niet verder dan "Van Wu**" waarbij de * mij onduidelijk blijven (en ik de rest wellicht ook volledig mis heb). Daarnaast ben ik ook benieuwd of het stadsaanzicht wordt herkent door iemand.

    Wat heb ik zelf o.a. gedaan:
    - Alle mogelijke zoektermen door google gehaald
    - google reversed image search
    - Lijst met NL en BE schilders doorzocht op een vergelijkbare naam

    Ik heb helaas geen foto van de achterzijde gemaakt. Deze heb ik wel bekeken maar die was volledig leeg.

    Wellicht is het een volledig onbekende en nietszeggende schilder, dat maakt natuurlijk niet uit. Ik ben enkel opzoek naar meer informatie :)

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.