Informatie gezocht

Wie kent de schilder H C Bertini

Gepost door KaBry2110 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie kent de schilder H C Bertini

    11 juli 2020 09:20
    Goedemorgen allemaal,

    Graag zou ik iets meer willen weten van de, vermoedelijk, Italiaanse schilder H C Bertini. Dus mijn vraag aan u is dan ook, zijn er al meerdere schilderijen gekend, uit welke periode komt dit schilderij/ deze schilder ?

    Het verhaal in mijn familie verteld dat mijn oma het schilderij gekocht zou hebben in Italiƫ als cadeau voor mijn moeder. Echter...niemand is zeker van dit verhaal. Mijn oma heeft geleefd van 1902 - 1984 en het zou dan in de eerste helft van haar leven moeten zijn geweest aangezien ze na de tweede wereldoorlog niet meer naar het buitenland is geweest.

    Het schilderij is ondertekend met de naam H C Bertini, ondanks dat dit duidelijk zichtbaar is kan ik niets over deze schilder vinden ofwel kijk ik op de verkeerde plek. Het schilderij zou een huisje in Italiƫ moeten zijn (zegt ons verhaal), en ik ben me bewust van het slechte onderhoud.

    Hopelijk kan iemand hier mij iets meer vertellen, alvast bedankt voor het meedenken.

    Karin

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.