Informatie gezocht

zoek de schilder van onderstaand oud schilderij met titel : Tolsteegpoort te Utrecht

Gepost door avds 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • zoek de schilder van onderstaand oud schilderij met titel : Tolsteegpoort te Utrecht

    10 maart 2021 22:17
    Ik heb een heel oud fragiel schilderij gezocht van een particulier die mij alleen kon zeggen dat dit schilderij : Tolsteegpoort te Utrecht werd genoemd.
    Ik zou graag willen weten wie de schilder is. Heb zelf al veel geprobeerd maar kan dit zelf niet achterhalen. Kan iemand mij hiermee helpen?
    BVB dank.
    Gr Andre



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/03/2021 22:28 door avds.
  • Re: zoek de schilder van onderstaand oud schilderij met titel : Tolsteegpoort te Utrecht

    10 maart 2021 22:51
    Hé die komt me bekend voor. Die heb ik eerder gezien. Zie link

    [www.museumserver.nl]
  • Re: zoek de schilder van onderstaand oud schilderij met titel : Tolsteegpoort te Utrecht

    11 maart 2021 20:28
    mp.kunst Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > Hé die komt me bekend voor. Die heb ik eerder
    > gezien. Zie link
    >
    > [www.museumserver.nl]


    Ja dat klopt. Dit is ook weer een versie van het schilderij van Antonie Waldorp. Ben wel benieuwd wie dit nageschilderd heeft.
    Bedankt voor je reactie
  • Re: zoek de schilder van onderstaand oud schilderij met titel : Tolsteegpoort te Utrecht

    11 maart 2021 20:32
    Staat er nu ook eenzelfde op Catawiki voor volgende week woensdag in de veiling kavel 46273683

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.