Informatie gezocht

ahrend standaard 8725 Impressionistiche

Gepost door umit 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • ahrend standaard 8725 Impressionistiche

    04 maart 2011 20:02
    Beste lezers,

    Ik heb een fraaie werk met mijnwerkers, of in die trend.
    Het gaat absoluut niet om de waarde, maar puur achter probeer te komen wie het mogelijk geschilderd zou kunnen hebben, het is met potlood voor en achter gesigneerd met Cesare Colluci en gedateerd met 1881 Roma, het vreemde is dat het met potlood gesigneerd is, en na gegoogled te hebben, heeft deze man niets te doen met kunst, hij is een heel bekend psycholoog in Italie. Zou het iets met de oorlog te maken kunnen hebben dat die zijn signatuur erop heeft gezet om iets te verbergen? De papier draagt een merk erin genaamd ahrend standaard 8725, ik heb gezocht en gezocht, en weet niet wanneer dit papier geproduceerd is met dit serie nummer.
    Ik ben echt iedereen erkentelijk die me maar ook een beetje op weg kan helpen.

    Vriendelijke groet Umit



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/03/2011 20:12 door umit.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.