Informatie gezocht

J. Hofland?

Gepost door adilpooj13 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • J. Hofland?

    09 maart 2011 21:44
    Kan iemand mij helpen met mijn zoektocht?

    ik heb een klein olieverf op (board?) van 10 x 15 cm. rechtondergesigneerd met den ik J. Hofland.

    Weet iemand iets over deze schilder?
    Of waar dit is gemaakt?

    groetjes Lida
  • Re: J. Hofland?

    15 mei 2012 11:40
    Hallo Lida Kalsbeek,omdat ik niet goed weet hoe het werkt probeer ik dit maar eens. Mijn naam is Jacob de Maijer,jbdemaijer@live.nl Ik ben in het bezit van een een schilderij met de zelfde signatuur en ook een lijst die er net zo uit ziet , dit is geschilderd op triplex ik denk,in iedergeval op hout.Ik ben bijzonder geinteresseerd in de tijd waarin het gemaakt is en eventueel verhandeld. Indien u inmiddels meer weet zou ik heel gelukkig zijn als ik een mailtje van u terug kreeg, omdat dit schilderij mogelijk een bijzondere geschiedenis in mijn familie heeft doorgemaakt. Dit wil ik dan tzt publiceren in een orgaan van onze historische vereniging.
    Bij voorbaat dank Jacob de Maijer

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.