Informatie gezocht

Boerderijtje

Gepost door Pamela2022 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Boerderijtje

    13 september 2022 20:24
    Dit boerderijtje in zijn pompeuze lijst komt van mijn moeders familie. Zij wil graag weten welke naam er onder staat, wij komen er niet uit. U wel?
  • Re: Boerderijtje

    14 september 2022 08:30
    Wilhelmus Hendricus Johannes VERLEGH (1818-1865), geboren en gestorven in Breda, leerling van het Stadstekeninstituut te Breda en daar werkzaam, maar later lange tijd in Brussel. Qua landschap zou ik dit ook in Belgiƫ situeren. Hij was een jongere broer van Roelof Anthony Verlegh, een bekende Bredase zilversmid.

    Een Michiels van Kessenich met die voorletters van ik niet vinden. Is die collectie jou bekend?
  • Re: Boerderijtje

    14 september 2022 22:19
    Grandioos, danku zeer! Ja, nu lees ik ook heel evident: Verlegh.

    Die collectie kent mijn moeder verder niet. Het is via een Belgische liefdadigheids vendutie tot ons gekomen, ten behoeve van een kerkrestauratie.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.