Informatie gezocht

Frans Hals Luitspeler (hout schilderij)

Gepost door Ro-dutch 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Frans Hals Luitspeler (hout schilderij)

    27 oktober 2022 23:45
    Hallo kunstkenners,

    Boven in onze oude restaurant in de Lutte hebben we een oude kuntcollectie gevonden, deze collectie lag daar al meer dan 60 jaar te verstoffen.

    Nu heb ik een Schilderij van De Luitspeler van Frans Hals op Hout.

    Ik moet zeggen dat die zeer mooi is en zeer dik geschilderd. Het lijkt erop dat dit wel echt met de hand is geschilderd.

    Nu zoek ik wat kenners om hier hun plasje over te doen.

    Er staan nummer op de achterkant.

    Laat even weten als je meer weet, in wil hem heel graag verkopen. Ik ga ook even bij Sotheby's langs.
  • Re: Frans Hals Luitspeler (hout schilderij)

    28 oktober 2022 20:33
    Hier ging de koffie over het toetsenbord, bij Sotheby's langs....

    Je kunt je beter de tank benzine naar Amsterdam besparen en de hele boel op Marktplaats zetten. Dan kun je zien of iemand er geld voor over heeft. Ik acht de kans gering.
  • Re: Frans Hals Luitspeler (hout schilderij)

    28 oktober 2022 23:37
    Wat is de reden dat je zo narcistisch en arrogant en beledigend reageert? Heb je een slechte jeugd gehad? Heeft je moeder en vader je verlaten op vroege leeftijd?

    Heb je de andere 10 schilderijen en 5 oproepen op deze pagina gezien? Nee.... hou voortaan je simpele attitude even voor je of ik laat je van deze pagina afknikkeren.

    Het is mij opgevallen dat je ook bij andere mensen met een bepaalde toon reageert. Je laat duidelijk zien dat je hier opzoek bent om bepaalde waardevolle stukken omlaag te halen om wellicht later er zelf van te profiteren. Ik ga denk ik even een onderzoekje naar jou doen.



    4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/10/2022 15:07 door Ro-dutch.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.