Informatie gezocht

wie kent W.Kosters

Gepost door johans 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • wie kent W.Kosters

    05 mei 2011 16:58
    Uit erfenis verkregen schilderij gesigneerd met W.Kosters. Bij wie is deze schilder bekend en heeft dit schilfderij (zie afbeelding) enige waarde.
  • Re: wie kent W.Kosters

    05 mei 2023 14:58
    Beste Johan,

    Toen ik deze week op internet zocht naar een specifiek schilderij van mijn opa (Wouter Kosters) kwam ik uw bericht tegen. Het schilderij dat u heeft geplaatst kende ik niet, maar is onmiskenbaar geschilderd door mijn opa. Ik heb hier thuis een schilderijtje met exact hetzelfde signatuur. Ik realiseer me dat het vandaag precies 12 jaar geleden is dat u dit bericht heeft geplaatst en dat de kans bijzonder klein is dat u het nog heeft. Heeft u het misschien toch bewaard?
    In ieder geval waardeer ik het enorm dat u de moeite heeft genomen om te achterhalen wie W. Kosters is en of er nog mensen zijn die hem kennen/belang hebben bij het schilderij.

    Hartelijke groet,

    Kim Steinvoorte-Noordijk

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.