Informatie gezocht

Schilderij n.j.Sibbing

Gepost door Jonathan 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij n.j.Sibbing

    24 oktober 2023 21:48
    Wie kent n.j.Sibbing en heeft iemand een idee van de waarde van dit schilderij
  • Re: Schilderij n.j.Sibbing

    24 oktober 2023 22:32
    Nicolaas Jacobus Sibbing 1898-1979 was huisschilder en amateur kunstschilder. Hij was de stichter van het bedrijf "Sibbing Schilderwerken" in Den Haag

    [www.openarchieven.nl]

    Zijn werk komt niet databanken voor en dit zal misschien een nageschilderd werk van geringe waarde zijn. Maar: Sibbing Schilderwerken bestaat nog volop en die willen het misschien graag kopen! Wat dan een goede vraagprijs zou zijn? Ik zou 300 euro vragen, maar hopelijk zijn er lezers met meer handelsgeest die een beter advies hebben!
  • Re: Schilderij n.j.Sibbing

    24 oktober 2023 22:42
    Oké dank voor Uw berichtje. Ik wil hem toch houden maar was benieuwd naar een eventuele jaartal en waar de schilder weg komt en of het van waarde was. Was een erfenis en ik vind hem leuk. Nog maals dank. Groet Johan

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.