Informatie gezocht

china japan painting Signatur ?? Tan Cu ?

Gepost door vanderpoel 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • china japan painting Signatur ?? Tan Cu ?

    13 december 2011 12:57
    Hallo, Ik heb deze hand-geschilderde beeld van een zeer lange tijd en ik ben op zoek naar de naam van de kunstenaar?. Wie weet wat is het lezen van de handtekening? Weet iemand de artiest? Waarschijnlijk 70 jaar, (1979 ?). dank u
  • Re: china japan painting Signatur ?? Tan Cu ?

    13 december 2011 15:17
    In Vietnam gebruiken ze het Latijnse alfabet en ook de kleding op dit werk ziet er Vietnamees uit maar dan wel van het soort dat 1 van de minderheden draagt.

    Tan Cu zou een Vietnamese naam kunnen zijn.

    Is het papier?
  • Re: china japan painting Signatur ?? Tan Cu ?

    13 december 2011 18:44
    Hallo, kan ik niet identificeren van de naam? wat denk je?. Het schilderij is een dun tissue? geschilderd. Op de achterkant ziet u ook kleur.
  • Re: china japan painting Signatur ?? Tan Cu ?

    13 december 2011 22:39
    Nguyen Tan Cu is (of was) een Vietnamese kunstenaar maar veel is er niet te vinden op internet over hem.

    Ik twijfel wel of het werk echt geschilderd is of dat het gedrukt is. Het zou een Dzo druk kunnen zijn. Een eeuwen oude techniek waar bij de afbeelding gedrukt wordt op papier dat vervaardigt is van de bast van de DZO boom.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/12/2011 22:41 door mp.kunst.
  • Re: china japan painting Signatur ?? Tan Cu ?

    14 december 2011 07:53
    Hi, is dit werk geschilderd. U kunt meteen zien wie om het te brengen van de lijn en doorzocht door op de rug. De kleur is te wijten aan te komen op de achterkant. Daarnaast, de kleuren zijn anders Erhebeungen gezien. Waar precies in de kunst internet en data zijn te vinden op de artiest?
    Dank u en u voor meer informatie
  • Re: china japan painting Signatur ?? Tan Cu ?

    14 december 2011 10:36
    Zie foto.

    Alles is op Google te vinden.
    Veel plezier met zoeken.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.