Informatie gezocht

Schilder P. Vrolijk

Gepost door M. van IJperen 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Schilder P. Vrolijk

    03 november 2001 16:55
    Wie kan mij info geven over deze schilder P. Vrolijk, ik heb een schilderij van een
    landschap van hem in het bezit, maar kan geen info vinden over deze schilder.

    B.v.d
  • Re: Schilder P. Vrolijk

    09 november 2008 19:33
    Beste M. van IJperen,

    Ook ik ben opzoek naar informatie over de schilder P. Vrolijk. Het is al enkele jaren geleden dat u naar informatie heeft gevraagd over de schilder, hierdoor hoop ik dat u nog actief bent op deze website. Heeft u in de loop van de jaren enkele informatie kunnen vinden, zo ja, wilt u mij dit melden.

    alvast bedankt
  • Re: Schilder P. Vrolijk

    26 april 2012 17:06
    Ook ik ben in het bezit van een schilderij van kunstenaar P.Vrolijk.Heb het in een antiek zaak gekocht voor 100 Euro.Ik weet niet of de beste man veel schilderijen gemaaakt heeft , maar hij schildert best aandoenlijk.Het voeden van de kleine meid en nog een kind in de wieg waarscijnlijk.Ik zou er echt wel eens naar tussen kunst en kitch mee willen gaan ,om wat meer over de schilder te weten te komen.Zie Schilderij foto.Ik weet niet wat u vooer onderwerp in uw bezit heet, maar laat u mij dat gaarne weten.Ik ben benieuwd!
  • Re: Schilder P. Vrolijk

    26 april 2012 17:09
    Ook ik ben in het bezit van een schilderij van kunstenaar P.Vrolijk.Heb het in een antiek zaak gekocht voor 100 Euro.Ik weet niet of de beste man veel schilderijen gemaaakt heeft , maar hij schildert best aandoenlijk.Het voeden van de kleine meid en nog een kind in de wieg waarschijnlijk.Ik zou er echt wel eens naar tussen kunst en kitch mee willen gaan ,om wat meer over de schilder te weten te komen.Zie Schilderij foto.Ik weet niet wat u vooer onderwerp in uw bezit heet, maar laat u mij dat gaarne weten.Ik ben benieuwd!
  • Re: Schilder P. Vrolijk

    13 maart 2013 21:28
    Ik heb ook een schilderijtje, in dezelfde stijl, maar ook ik kan niets vinden. Heeft u inmiddels al meer info?
  • Re: Schilder P. Vrolijk

    20 oktober 2017 08:05
    ik heb het zelfde schilderij. Mijn schoonvader overleed in 1996 en toen heb ik het in mijn bezit gekregen. Dus ik heb exact het zelfde schilderij als het schilderij dat u in 2009 heeft gekocht
  • Re: Schilder P. Vrolijk

    23 oktober 2017 23:33
    Dan zal het wel een gevernist plaatje op doek zijn. Het oppervlak reflecteert ook niet als een origineel olieverfschilderij.
  • Re: Schilder P. Vrolijk

    09 januari 2024 11:16
    Dit is een schilderijtje dat ik in bezit heb. Ooit gekocht bij een kringloop. Voor zover ik kan zien is het een olieverfschilderij. Is er al meer bekend over de kunstenaar?

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.