Informatie gezocht

Informatie Hollandse schilders

Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • info gezocht betreffende kunstschilder jelle hoogstra (1924-1990)

    17 februari 2002 19:21
    Wat is bekend van leven en werk(en) van de schilder jelle hoogstra.
    Eventuele waarde van zijn werken?

    bvd

    j.niehof
  • Re: Informatie Hollandse schilders

    15 april 2002 20:13
    Ik heb een schilderij met de naam BUS erop. Het is een klein boerderijtje bij een meertje, en in dat meertje een klein eilandje met daarop een molen. Er zit een groote dikke stevige lijst omheen. Wie was die BUS eigenlijk. En is het schilderij nog wat waard? Uit welk jaar komt het. Ik hoop dat U wat antwoorden voor mij heeft.
  • Re: Informatie Hollandse schilders

    18 juli 2002 21:20
    Is de naam Selhorst U als schilder bekend?? Ik zou dit graag willen weten met als hij al enige bekendheid heeft, nog wat meer informatie van hem. B.v.d. voor uw informatie.
  • Re: Informatie Hollandse schilders

    30 november 2002 13:01
    Graag zou ik informatie willen hebben over de schilder Jaap van Kregten.Ooit heeft hij de watermolen van Haaksbergen geschilderd en dat is alles wat ik van hem weet.
  • Re: info gezocht betreffende kunstschilder jelle hoogstra (1924-1990)

    02 maart 2004 17:43
    Ik zou ook graag verdere informatie willen ontvangen over en van deze friese kunstenaar.
    Alvast bedankt voor de moeite

    vriendelijke groeten

    frans schonck
  • Re: info gezocht betreffende kunstschilder jelle hoogstra (1924-1990)

    16 november 2005 13:42
    graag zou ik wat meer willen weten over de schilder selhorst ik heb er een erg mooi schilderij van
  • Re: info gezocht betreffende kunstschilder jelle hoogstra (1924-1990)

    16 november 2005 13:43
    graag zou ik wat meer willen weten over de schilder selhorst ik heb er een erg mooi schilderij van


Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.