Informatie gezocht

Leo & Dimmen Gestel

Gepost door Mieke Gosselink 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Leo & Dimmen Gestel

    11 april 2002 08:32
    Ik ben op zoek naar afbeeldingen van werken gemaakt door Dimmen en Leo Gestel.Musea of particulier.
    Zij waren mogelijk de eerste kunstenaars in mijn geboorte straat. Daar ik een boek aan het maken ben over deze straat in Eindhoven zou ik graag in contact komen met iemand die mij verder kan helpen. Vriendelijke groeten Mieke Gosselink.
  • Re: Leo & Dimmen Gestel

    23 mei 2002 17:27

    Wellicht ten overvloede maar heb je al contact opgenomen met ons bureau? (Rijksbureau voor Kunsthistorische Documentatie)? Kijk naar onze website:rkd.nl

    Met vriendelijke groet,
    Niek Tom
  • Re: Leo & Dimmen Gestel

    07 juli 2002 20:08
    beste Mieke

    ik bezit een litho van dimmen gestel en misschien nog wat nadere
    informatie.m.vr. gr. jan sleegers
  • Re: Leo & Dimmen Gestel

    18 juli 2002 21:18
    weet u of Dimmen Gestel ook in de Belgische Kempen geschilderd heeft. ik meen nl een aquarel van hem te hebben. achterop staat dat het hier een afbeelding betreft van de boerderij van de fam. Kievits in de Belgische Kempen. Bij voorbaat dank voor een evt. informatie. Vriendelijke groet, mw. W. van der Linden
  • Re: Leo & Dimmen Gestel

    18 juli 2002 21:23
    Weet u ook iets te melden over mijn aquarel van Dimmen Gestel gemaakt in de Belgische kempen, een tafereeltje van een boerderijtje met schapen en een vrouw aan een waterput. Hij zou gaan om een boerderijtje van de familie Kievits in de Belgische Kempen. Ik zou graag de plaatsnaam weten waar hij dit geschilderd kan hebben. M.vr.gr. Willemien van der Linden
  • Re: Leo & Dimmen Gestel

    19 juli 2002 21:37
    weet u of Dimmen Gestel ook in de Belgische Kempen geschilderd heeft. Ik meen nl. een aquarel van hem te hebben. Achterop staat het hier een afbeelding betreft van het boerderijtje van de fam. Kievit in de Belgische Kempen. In mijn vorige e-mail stond mijn e-mail adres verkeerd. Daarom nogmaals dit bericht. Graag informatie als iemand iets meer weet over de plaats waar dit geschilderd kan zijn. m.vr.gr. W. van der Linden.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.