Informatie gezocht

Schilderij HJ Verhaaf

Gepost door Sjaan58 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij HJ Verhaaf

    09 juni 2015 10:28
    Ik heb sinds 1968 vanuit de familie een prachtig heidelandschap van de schilder HJ Verhaaf . Vraag 1: Wat kost mij ongeveer het laten schoonmaken van dit schilderij? Afmeting ca. 44 cm /80cm.
    Vraag 2: Wat brengt dit schilderij evt. op na het restaureren?
    Vraag 3: Wie kan mij vertellen wie deze schilder is: Woonplaats, geb.jaar. Leeft de man nog? Etc.
  • Re: Schilderij HJ Verhaaf

    14 juni 2015 17:11
    Beste Sjaan
    Niets is moeilijker als een prijs noemen voor een schilderij,roep ik bv 10 euro..zijn er legio
    die aan mijn verstand twijfelen...gaan we 200 euro roepen...ben ik ook de sigaar want
    is het weer te veel. dus zelden goed.
    maar de goeroes denk aan K.K en jawel hij is zoveel waard ..maar op de vraag geef maar de helft
    moet je doorlopen..
    Maar wat is ie zelf waard..gevoel waarde..historie enz.
    Kosten schoonmaken verschillen enorm..maar begin eens met puntje op de tong en daarna
    op het doek(heel weinig vocht) en geeft het af...ja zal wel nicotine zijn.. valt het mee.
    Soms zie je ook de glim truc...terpentine (zit olie in terpentijn niet)
    Wat hij opbrengt....kijk eens op een veiling site
    Kijk eens op Google afbeeldingen geavanceerd ..
    succes laat je nooit ontmoedigen...gaat er om wat je zelf mooi vindt.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.