Informatie gezocht

veronique filozof

Gepost door Pascald 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • veronique filozof

    05 augustus 2015 00:45
    Hallo allemaal
    Via een 2e hands winkeltje ben ik in het bezit gekomen van een werk van veronique filozof
    Nu heb ik over haar al het een en ander gevonden alleen nu kan ik niets vinden over het geen wat ik hier heb.

    Ben er zelf niet zeker van of het nu een litho of een ets is.
    Het is wel origineel gesigneerd met potlood . en het voelt wel alsof er wat hoogte verschilletjes inzit.
    Ook zit het in een voor mij ongewone lijst je kan het spannen met touw aan de achterkant.
    Op de achterkant staat p.p 42 x 35. denk dat dat de passe-partoe maat is.

    Heb er foto s van geplaatst hieronder en hoop dat iemand me meer kan vertellen over het werk en eventuele waarde en waar ik het het beste verkopen kan eventueel.
  • Re: veronique filozof

    05 augustus 2015 08:55
    Het is in elk geval noch een litho, noch een ets. Het kan een originele pentekening zijn, maar ook een offset-print. Dat is zo van de monitor niet met zekerheid te zeggen en beide zijn van haar in omloop. Als ik moet gokken zou ik zeggen pentekening. Maar daar spreekt de signatuur in potlood tegen. Hoe dan ook, haar werk is leuk maar erg gedateerd en niet van grote waarde. De hoogste veilingafslag ooit was 251 euro voor een grote pentekening in 2007, toen de markt extreem goed was.
  • Re: veronique filozof

    05 augustus 2015 12:00
    Mijn dank voor de ik mag wel zeggen zeer snelle reactie :).
    Ik ga er zelf maar van uit dat het een offset is het voelt namelijk een beetje vettig en het is me net allemaal wat te glad voor een pentekening.
    Kon er zelf heel weinig over vinden . kom wel regelmatig info tegen over boeken waar ze in staat Enzo.
    Nogmaals mijn dank.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.