Informatie gezocht

schilderijen van barrington bramley

Gepost door debbie 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • schilderijen van barrington bramley

    08 oktober 2015 13:08
    Ik heb hier 33 schilderijen van Barrington Bramley een Engelse schilder die de collectie van Vermeer heeft nageschilderd voor het toenmalige Johannes Vermeer museum uit delft wat nu een hotel is.
    Mijn vraag is of iemand weet waar ik deze schilderijen het beste kan laten taxeren op waarde van nu de dag.
  • Re: schilderijen van barrington bramley

    08 oktober 2015 14:29
    Misschien wil de schilder ze zelf wel terugkopen. Of voor je verkopen. Hij heeft immers een website. En hij weet beter dan wie ook wie de klanten voor zijn werk zijn. En anders zou ik aanraden bijvoorbeeld bij het Haagse Venduehuis [www.venduehuis.com] langs te gaan met één of twee exemplaren. Veilinghuizen halen de neus op voor nageschilderd werk, maar bij zo'n hoeveelheid en zo'n goede kwaliteit wordt het anders.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.