Informatie gezocht

Hoeveel is dit schilderij waard?

Gepost door Daissen 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Hoeveel is dit schilderij waard?

    09 januari 2016 22:25
    Ik vraag mij af of iemand mij kan vertellen hoeveel dit schilderij waard is?
    Ik ben deze schilder helemaal niet tegengekomen op het internet. Het gaat om een schilderij uit 1938 van Anton H. Kattenbeld. Het lijkt erop dat dit gemaakt is in Hummelo, Gelderland.
  • Re: Hoeveel is dit schilderij waard?

    10 januari 2016 12:34
    Anton Hendrik Kattenbeld is geboren in 1891 in Amsterdam. Rond de tijd dat hij in 1910 trouwde was hij werkzaam als decoratieschilder. Op een andere website weten ze dat hij geboren is op 17-09-1887. Zij baseren zich op gegevens uit de Amsterdamse gemeente archieven die tegen betaling online zijn in te zien.

    Over de waarde van het schilderij kan ik duidelijk zijn. Het heeft ooit decoratieve waarde gehad maar geen financiƫle waarde want die ligt nu onder de 50 euro. De lijst heeft meer waarde mits die in onbeschadigde staat is.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.