Informatie gezocht

Reint Withaar

Gepost door Jaco 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Reint Withaar

    Jaco
    18 mei 2003 12:30
    Onlangs werd ik nog geconfronteerd met een aantal mooie werken van Reint Withaar.
    Is deze schilder een bekende schilder in de kunstenaarswereld.
    Kan en wil iemand daar verdere inlichtingen over verschaffen.
    Bij voorbaat hartelijke dank, met vriendelijke groet.
  • Re: Reint Withaar

    30 maart 2005 20:31
    A.S. Zaterdag heeft de galerie Withaar in Elburg (centrum) een speciale dag n.l.
    ,,Ontmoet en groet,, met een hapje en een drankje waar ik zelf aanwezig zal zijn evenals mijn dochter. U bent welkom. De originele doeken van Reint worden uitsluitend in Elburg verkocht. Groetend Reint Withaar
  • Re: Reint Withaar

    16 november 2005 13:25
    Een schilderij koop je om verschillende redenen.
    1. Je koopT een schilderij om je zwarte geld te witten met de aanschaf van een duur doek.
    2. Je koopt een schilderij met gevoel. Gevoel is emotie. Emotie is een schilderij of een muziekstuk of ieder wat wils.
    Maar ga alstublieft niet zeiken of een schilder een grote bekende meester is. Natuurlijk die doeken zijn schreeuwend duur en daardoor meestal publiekelijk te bewonderen in een museum.
    Volg je gevoel en koop een Withaar. En die zeuro'tjes? JE WILDE TOCH ZO GRAAG EEN SCHILDERIJ VAN DIE ENE SCHILDER.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.