Informatie gezocht

zoek een schilder

Gepost door Leo 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • zoek een schilder

    Leo
    06 juli 2003 22:34
    Ik ben in het bezit van een "kleurhanddruk"?? van een schilder genaamd Arie Zonneveld".
    áfmeting afdruk 8x22cm ingelijst in passe-partout in lijst afm.18x30cm.
    Achter op de lijst is vermeld de naam van de kunsthandel waar deze lijst verkocht is.
    Het betreft kunsthandel -H.Bos - De Poort","Noordeinde 144a te s'-Gravenhage.
    Kan iemand mij meer vertellen over deze schilder.
    reactie svp via de e-mail.
  • Re: zoek een schilder

    29 augustus 2004 10:18
    Arie Zonneveld was een schilder/graficus die (kort) leefde van 1905 tot 1941. Maakte vnl. landschappen en bloemtaferelen in een kleurenhoutdruk. Ben zelf verzamelaar van werk van hem. Hoor graag welkmeer over de afbeelding die je henbt, ou er eveny. een foto van ontvangen.

  • Re: zoek een schilder

    29 augustus 2004 10:18
    Arie Zonneveld was een schilder/graficus die (kort) leefde van 1905 tot 1941. Maakte vnl. landschappen en bloemtaferelen in een kleurenhoutdruk. Ben zelf verzamelaar van werk van hem. Hoor graag welkmeer over de afbeelding die je henbt, ou er eveny. een foto van ontvangen.
  • Arie Zonneveld

    14 november 2004 10:01
    Afgelopen week is een duinlandschap van Arie Zonneveld geveild bij De Eland in Diemen, zie de website van de veiling.
  • arie sonneveld

    15 december 2005 17:06
    hallo Johan,

    Ik heb toevallig een zelfde houtdruk als ´leo´. Leuk dat je werk van sonneveld verzamelt. Weet jij toevallig waar ik meer over de beste man te weten kan komen?

    MVG
    Jan Kappers
  • Re: zoek een schilder

    20 december 2005 15:58
    Kwam in de oude stapel je bericht nog weer tegen over Arie Zonneveld. Als je wat meer wilt weten over Arie Zonneveld verwijs ik je naar de website ariezonneveld.nl

    Mocht je overwegen de houtsnede te verkopen dan houd ik me aanbevolen. Ik verzamel nl. houtsnedes van Arie Zonneveld.

    groeten

    johan
  • Re: Arie Zonneveld

    25 januari 2006 22:00
    kijkt u even op www.ariezonneveld.nl er is op dit moment een tentoonstelling met werk van Arie.
    vr gr Lex ZonneveldLeo Hesselink schreef:

    > Afgelopen week is een duinlandschap van Arie Zonneveld geveild
    > bij De Eland in Diemen, zie de website van de veiling.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.