Informatie gezocht

Kent iemand deze monogram en signatuur van oude ets mussen

Gepost door Jeroenc 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Kent iemand deze monogram en signatuur van oude ets mussen

    24 april 2016 13:04
    Hallo,

    Vandaag deze ets opgedoken. Zover ik zie, is het een monogram met letters LP of JP. De handtekening kan ik niet ontcijferen. Lijkt een jaap, joep of joop... Ik vind het zelf een zeer aardige ets, en ben benieuwd naar de maker.

    mvg
    jeroen



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/04/2016 18:54 door Jeroenc.
  • Re: Kent iemand deze monogram en signatuur van oude ets mussen

    24 april 2016 20:29
    Misschien dat de achterkant en de voorkant van de - naar ik vermoed originele - lijst extra informatie meebrengen ivm mogelijke datum...(ik gok jaren '30)

    mvg
    jeroen
  • Re: Kent iemand deze monogram en signatuur van oude ets mussen

    29 april 2016 10:23
    Nog even de handtekening andere belicht....Hopelijk herkent iemand wat? Ik hoopte de kunstenaar te achterhalen aan de hand van zijn monogram maar dat is helaas ook nog niet gelukt.
    @hart: als groot kenner...herken je al iets? :-)

    mvg
    jeroen
  • Re: Kent iemand deze monogram en signatuur van oude ets mussen

    02 mei 2016 18:36
    Ik heb een la vol zulke kleuretsjes van vergeten Belgische, Franse en Duitse makers. Bij een veiling hoef ik er niet mee aan te komen. Vroeger gaf ik ze wel eens weg aan kunstzinnige lieden, maar je doet er niemand meer een plezier mee :)

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.