Informatie gezocht

Mooyman?

Gepost door Eggy 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Mooyman?

    04 maart 2017 11:02
    Hallo. Ik heb een schilderij van mijn ouders geerft van Mooyman. Een bomschuit op het strand en paarden en mensen er op. Op zee een paar zeilschepen. Wie kan me er iets over vertellen en wat de waarde is? Alvast bedankt!
  • Re: Mooyman?

    04 maart 2017 21:52
    Eggy,
    Als het van je ouders is geweest neem ik aan dat het voor jou van onschatbare waarde is.
    Zonder het schilderij en de signatuur goed gezien te hebben kunnen we sowieso niets over het schilderij zeggen. Plaats dus foto's.
  • Re: Mooyman?

    05 maart 2017 13:52
    Bedankt voor uw reactie. Uiteraard is het meer emotionele waarde maar je wilt toch graag meer weten er van.
    Daarbij is er altijd straf gerookt in huis en zal het gereinigd moeten worden. Kan je dat ook zelf doen of is dat niet verstandig?
    Ik hoop dat het lukt met de geladen foto's nu
  • Re: Mooyman?

    05 maart 2017 13:54
    Ik had er 2 geladen naar zie er 1. Bij deze nog 1
  • Re: Mooyman?

    05 maart 2017 14:42
    Jan Mooyman maakte veel schilderijen met schepen.
    Mijn advies over schoonmaken zou eigenlijk altijd moeten zijn dat je dat nooit zelf zou moeten doen. In dit geval is de waarde waarschijnlijk gelijk aan de kosten voor het laten schoonmaken.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.