Informatie gezocht

Wie kent Pierre Martens

Gepost door Dinkel 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie kent Pierre Martens

    14 april 2017 15:21
    Ik ben op zoek naar de schilder / kunstenaar met de naam Pierre Martens
    Ik heb een portfolio van deze schilder op foto's, maar kan hem of haar nergens traceren, ook niet op internet.

    Mogelijk is het een alias of een pseudoniem

    op de bijlage een foto met 2 verschillende signaturen van hem
  • Re: Wie kent Pierre Martens

    30 januari 2020 23:05
    Dag Dinkel! Iedereen is te vinden op internet:) Ik heb even kort gespeurd. P. Martins is een Belgische Kunstenaar (Walloniƫ) Mogelijk was hij dus lastig te vinden omdat de meeste informatie over hem in het frans is. Overigens een goede tip om te zoeken, bijvoorbeeld in Google, is om gebruik te maken van -niet altijd bekende- mogelijkheden die de zoek machine biedt. Bijvoorbeeld, als je wilt zoeken, en je wilt dat de 'hits' echt puur en alleen naar voren komen op basis van de door jouw gebruikte zoektermen, zet je het in 'enkele aanhalingstekens'. Ik zocht bijvoorbeeld op z'n Engels 'artist Pierre Martin' in Google. Toen kreeg ik al een paar treffers in het frans. Ok, dan in het Frans verder zoeken: 'artiste Pierre Martin'. Dit levert 'hits' op waar je mee verder kunt, denk ik. Zoals: [ecole-des-arts.braine-lalleud.be] (als link niet werkt, dan knippen/plakken naar de adresbalk. Je kunt hem ook zelf een mail sturen, maar dan zal dan wel in het frans moeten, haha: Piermartens@gmail.com. Hoop dat je er zo uitkomt met zoeken en de bovenstaande tips, gaat vast lukken. Groet, Robert.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.