Informatie gezocht

Van Gogh ; Krüller-Möller

Gepost door helder geeraert 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Van Gogh ; Krüller-Möller

    06 januari 1999 18:46
    Ik zoek schoolse info over schilderij Caféterras bij avond. Ook over Krüller-Möllercollectie en ontstaan ervan.
  • Re: Van Gogh ; Krüller-Möller

    Webmaster
    15 januari 1999 16:14
    Kijk op de site van het Kröller-Müller Museum (en niet andersom) www.kmm.nl Daar staat ook adresinformatie.
  • collectie kruller-moller

    12 januari 2000 11:08
    voor een opdracht van Culturele en Kunstzinnige Vorming moet ik de gehele collectie van het kruller-moller museum weten. ik moet weten wat die collectie heeft toegebracht aan wat modern is. ik hoop dat u mij kan helpen, want ik heb zo'n beetje alles al gehad. hartelijke groet, nina ter beek
  • Re: Van Gogh ; Krüller-Möller

    12 april 2000 17:43
    : Ik zoek schoolse info over Krüller Muller van van Gogh. Ik zit in de eerste klas en wil graag info dat een beetje op mijn nivo zit.
  • Re: Van Gogh ; Krüller-Möller

    -
    23 mei 2000 07:24
    : : Ik zoek schoolse info over Krüller Muller van van Gogh. Ik zit in de eerste klas en wil graag info dat een beetje op mijn nivo zit.
    Je schrijft niveau zo
  • Krüller-Möller

    12 december 2000 16:14
    ik zoek een plaatje van een schilderij van Kirchner die in het Kuller Moller hangt, namelijk 'Madchen unter Japanschirm' of zo.Please help me het is dringend!!!
  • Re: Van Gogh ; Krüller-Möller

    21 maart 2001 14:44
    : Ik zoek schoolse info over schilderij Caféterras bij avond. Ook over Krüller-Möllercollectie en ontstaan ervan.
  • Re: Van Gogh ; Krüller-Möller

    01 april 2001 15:38
    IK zoek ook informatie over KRöller muller museum maar ook over schilders: pieter de hoog, edward hopper, vermeer, en willink over perspectief en zo!! ALS JE DAAR NOG INFORMATIE OVER HEBT ZOU JE DAT PLEASE WILLEN DOORSTUREN, ik zit in de 4e klas van de mavo en het telt voor een schoolonderzoek!! hardstike bedankt!! liefs sanne

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.