Informatie gezocht

wie weet meer van deze doeken?

Gepost door patricia35 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • wie weet meer van deze doeken?

    03 juni 2017 22:52
    Hallo.

    allereerst zal ik me soort van voorstellen. Mijn naam is patricia moeder van twee. Geen kenner maar liefhebber nu mag ik me gelukkig prijzen deze en vele meer doeken te hebben mogen ontvangen en nu enkele dagen spant mijn nieuwschierigheid.
    Wie de maker is van deze doeken. De laatste foto is een handtekening van twee op hout geschilderede stillevens. Bijzonder mooi uit 1910.

    de eerste twee zijn op doek en papier schat ik deze lijst is achter dicht. Beiden getekend met verheul de eerst p verheul de andere pa verheul. Weten jullie hier iets meer over. Reuze benieuwd. Heb meer fos maar mocht er maar drie
  • Re: wie weet meer van deze doeken?

    04 juni 2017 11:14
    Er lijkt P.J.J. de Jong te staan. Daar is niets over in de databases te vinden en gezien de kwaliteit was dat ook niet te verwachten. Als je die naam googelt kom je een serie verkochte schilderijen op Marktplaats en kleine veilinkjes tegen. Dat zal 'm wel zijn: [tinyurl.com]

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.