Informatie gezocht

Jur. M. Beek

Gepost door Paul 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Jur. M. Beek

    15 april 2005 20:30
    Ik ben in het bezit van 2 schilderijen gesigneerd met
    Jur. M. Beek.
    Wie kan mij iets over deze schilder zeggen.
    Ik weet dt in het westlands museum ook enkele werken hangen.
  • Re: Jur. M. Beek

    17 mei 2005 01:38
    Beste Paul,

    ik heb ook een schilderijtje van Jur. M. Beek. Ik vind het een leuke schilder. Ik weet het volgende van hem: zijn volle naam is Jurrien Marinus Beek, hij leefde van 1879 tot 1965. Hij schilderde landschappen, zeegezichten, stillevens en portretten. Wat stellen uw schilderijen voor? Bij mij staat er een landschap op met molens, heel mooi. Als u digitale foto's heeft van uw schilderijen, zou ik het leuk vinden om ze te zien.

    Met vriendelijke groet,

    Jurjen Groot
  • Re: Jur. M. Beek

    05 augustus 2005 17:34
    hoi ook ik heb een paar schilderijen van jm beek wil ze verkopen daarom heb ik ze op marktplaats gezet ook wilde ik wat meer over dit schilderij weten misschien kan jij me helpen mijn msn is wennes26@hotmail.com dan kan ik je een foto sturen
  • Re: Jur. M. Beek

    27 augustus 2005 16:45
    Bent u evt geinteresseerd de werken te verkopen? Ik hoor u graag,

    Mvg, Paul

    Tel. 040-2845208
    Mob. 0627181999
  • Re: Jur. M. Beek

    11 december 2005 14:21
    Ook ik heb een "Jur M Beek" voorstellende een berglandschap met wat witte villa's op de voorgrond aan een meer.
    Lijkt wel Lago Magiore. Een waar meesterwek; doekgrootte circa 60/80.
    Zou dit kunnen? omdat ik ook zojuist lees dat hij landschappen, zeegezichten, stillevens en portretten zou hebben geschilderd; dan is dit een heel ander genre.
  • Re: Jur. M. Beek

    23 maart 2006 22:25
    Ik heb een schilderij van Jur. v. Beek voorstellende een schaapskudde op de heide. Graag zou ik er achter komen hoe oud het is. Weet iemand mij daar iets meer over te vertellen?
  • Re: Jur. M. Beek

    10 augustus 2010 14:40

    Ik ben in het bezit van een oud schilderijtje van Jurien Marinus Beek, dat ik tegen een goede prijs zou willen verkopen.

    m.v.g. N. van Leeuwen.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.