Informatie gezocht

J. van Raamsdonk

Gepost door marco wisse 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • J. van Raamsdonk

    15 november 1999 21:35
    Ik heb een schilderij van een schilder genaamd J. van Raamsdonk. Kunt u mij aan informatie helpen over deze schilder? Is het een
    Nederlandse schilder en zijn deze schilderijen waardevol (dit in verband
    met eventuele verzekering)?
  • Re: J. van Raamsdonk

    15 juli 2000 20:42
    Wij hebben ook een schilderij vandeze schilder, ben al meer dan 6 maanden op internet aan het zoeken om meer gegevens te verzamelen over deze schilder , wie o wie kan mij iets aanreiken ??
    : Ik heb een schilderij van een schilder genaamd J. van Raamsdonk. Kunt u mij aan informatie helpen over deze schilder? Is het een
    : Nederlandse schilder en zijn deze schilderijen waardevol (dit in verband
    : met eventuele verzekering)?
  • Re: J. van Raamsdonk

    17 maart 2001 21:36
    : Wij hebben ook een schilderij vandeze schilder, ben al meer dan 6 maanden op internet aan het zoeken om meer gegevens te verzamelen over deze schilder , wie o wie kan mij iets aanreiken ??
    : : Ik heb een schilderij van een schilder genaamd J. van Raamsdonk. Kunt u mij aan informatie helpen over deze schilder? Is het een
    : : Nederlandse schilder en zijn deze schilderijen waardevol (dit in verband
    : : met eventuele verzekering)?
    17/03/01
    ik heb deze kunstschilder gekend
    hij woonde in amsterdam jansteenstraat en dat was in de jaren 1960 wat er verder met hem gebeurt weet ik niet hij had een zoon en een dochter maar waar die wonen weet ik niet.
  • Re: J. van Raamsdonk

    26 november 2006 18:49
    Wij hebben ook een schilderij vandeze schilder, ben al meer dan 6 maanden op internet aan het zoeken om meer gegevens te verzamelen over deze schilder , wie o wie kan mij iets aanreiken ??
    Ik heb een schilderij van een schilder genaamd J. van Raamsdonk. Kunt u mij aan informatie helpen over deze schilder? Is het een
    Nederlandse schilder en zijn deze schilderijen waardevol (dit in verband
    met eventuele verzekering)?
  • Re: J. van Raamsdonk

    08 augustus 2010 16:28
    Ook ik heb een schilderij van J. van Raamsdonk aan de muur hangen. Een tafereel van een karrepad dat aan de rechterkant langs een huisje loopt, onder een stenen poortje door.
    In de verte zie je, volgens mij, de ingang van een dorpje met een kerktoren. Aan de linkerkant van het karrepad ligt een watertje met in de verte een molen.

    Het schilderij hing vroeger bij ons thuis in de gang, maar ik vermoed dat het bij mijn opa vandaan komt die in de 20,30,40-er jaren in Amsterdam werkte.
    Geen idee wat voor waarde er aan hangt. Als kind vond ik het al mooi en ben er ook wel aan gehecht.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.