Informatie gezocht

wie kent dit werk of schilder

Gepost door nancydesmet 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • wie kent dit werk of schilder

    31 december 2020 12:30
    Goedemiddag,

    ik ben in het bezit van een schilderij, grootte 90 L - 60 H ; getekend E Riverol of zoiets.


    Nu kwam mijn stiefzoon hier, en met zijn gsm scande hij de tekening in en tot onze verbazing vonden we op catawiki direct 2 x dezelfde 'tekening/schilderij' terug , éenmaal getekend L Sanders, en éenmaal Rinbau. Beide keren ook in waarde geschat door Leo Setz ?

    [www.catawiki.nl]

    [www.catawiki.nl]

    Nu is het zo dat die L Sanders zekers een namaak is gezien de schoorsteen er niet op staat. Op dit van Rinbau wel, maar dan kloppen de potjes en schotels weer niet aan zijkant en is meisje niet juist.

    Ik heb vermoedelijk wel origineel in bezit. Welke waarde heeft dit en waarom wordt dit nageschilderd ? Of is mijne ook nageschilderd van een ander ?

    dankuwel

    Nancy Desmet
  • Re: wie kent dit werk of schilder

    14 maart 2022 08:47
    Als u ervan uit moet gaan wat de heer Leo Setz qua expertise geeft over schilderijen dan is dat diep triest.
    De man heeft nog geen verstand van lijsten laat staan schilderijen.
    Anders leest u maar een de forums wat ze over hem zeggen,ongelooflijk.
    Groet.
  • Re: wie kent dit werk of schilder

    14 maart 2022 10:05
    Zou je ons de namen van die forums kunnen noemen? Ben ik super benieuwd naar.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.