Informatie gezocht

Anton Muller

Gepost door Angel 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Anton Muller

    15 mei 2006 23:27
    Kan iemand mij misschien iets vertellen over Anton Muller wie was hij? Hoeveel schilderijen heeft hij gemaakt? en waren het alleen maar landschappen die hij schilderden? Heeft hij mogelijk zijn werk ook vast gelegd zodat ik erachter kan komen hoe ons schilderij heet. Het is een prachtig landschap met een vijver en mooie eenden. En ik vraag me ook af of het een waardevol schilderij is.

    Als iemand mij verder op weg kan helpen stel ik dit zeer op prijs.

    Vriendelijke groeten Angel
  • Re: Anton Muller

    Anonieme bezoeker
    29 augustus 2006 20:45
    hallo ik heb uw vraag gelezen en ik was benieuwd of u ook wat te weten bent gekomen over anton muller want ik heb zelf ook een schilderij van hem gekocht en ik weet ook niks van hem of prijzen van zijn schilderijen
    kunt u mij misschien meer vertellen????
    groetjes jhulshof

  • Re: Anton Muller

    09 oktober 2007 16:10
    Hallo Angel,

    Ik heb uw berichtje op de site gelezen over Anton Muller.
    Ik vroeg mezelf daarom af of u misschien iets over hem te weten bent gekomen?, want ook ik ben naar informatie over hem op zoek. op het internet kom ik niet veel verder dus hoop ik dat u mij misschien iets verder zou kunnen helpen.

    Bijvoorbaat dank,
    Vriendelijke groet De Jong

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.