Informatie gezocht

schilderij

Gepost door René 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • schilderij

    12 maart 2001 21:59
    Ik heb een schilderij van Th. Selhorst. een duin/zeezichtschilderij, ooit gekregen van een oma, volgens mij een jaar of 75 oud, maar dat weet ik ook niet zeker.
    De naam Selhorst komt mij vaag bekend voor, wie weet hier wat meer van.
  • antwoord

    13 maart 2001 20:16
    : Ik heb een schilderij van Th. Selhorst. een duin/zeezichtschilderij, ooit gekregen van een oma, volgens mij een jaar of 75 oud, maar dat weet ik ook niet zeker.
    : De naam Selhorst komt mij vaag bekend voor, wie weet hier wat meer van.
    ----
    Bekend is: Selhorst Adrianus Wilhelmus
    1916-1987 Utrecht-Bergen
    Th. Selhorst is onbekend, maar ik heb wel werk van hem gehad.
    Ik denk dat het een 20ste eeuwse schilder is, die werkte rond 1960-1970. In de boeken komt hij niet voor, maar soms vind je hem wel op een veiling, waar zijn werk voor
    weinig wordt verkocht.
    G.H.
  • Re: antwoord

    13 maart 2001 20:42
    : : Ik heb een schilderij van Th. Selhorst. een duin/zeezichtschilderij, ooit gekregen van een oma, volgens mij een jaar of 75 oud, maar dat weet ik ook niet zeker.
    : : De naam Selhorst komt mij vaag bekend voor, wie weet hier wat meer van.
    : ----
    : Bekend is: Selhorst Adrianus Wilhelmus
    : 1916-1987 Utrecht-Bergen
    : Th. Selhorst is onbekend, maar ik heb wel werk van hem gehad.
    : Ik denk dat het een 20ste eeuwse schilder is, die werkte rond 1960-1970. In de boeken komt hij niet voor, maar soms vind je hem wel op een veiling, waar zijn werk voor
    : weinig wordt verkocht.
    : G.H.
    G.H. bedankt voor de reactie.
    René

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.