Informatie gezocht

punks&alto's ; Help needed !

Gepost door Wednesday Moreno 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • punks&alto's ; Help needed !

    10 september 2000 18:20
    some help needed...en wie kan me helpen ?
    Wie weet er door heel Nederland leuke winkels met alternatieve, punk, of gothic etc. kleding ? En what about Parijs en Londen ?
  • Re: punks&alto's ; Help needed !

    11 december 2000 20:45
    in Den Haag:
    alcatraz en High-Tech...
    In Amsterdam: Waterlooplein en Black Widow
    voor gothic kleren moet je in duitsland zijn!!!!
  • Re: punks&alto's ; Help needed !

    31 december 2000 19:25
    in LEIDEN in de haarlemmerstraat. helemaal aan het begin. de gothic jurken hangen al buiten. en de Blue Moon (ook in de haarlemmerstraat) daar moet je heen!!! best wel gothic, alto, punk, gipsy enzo. in de Breestraat in Leide ook. aan het begin. Je komt op een gegeven moment aan je rechterhand langs het trianon thater (kleine bioscoop) en daarvoor aan dezelfde kant zit ook een alto winkel. met vlaggen en doeken en kleding en sieraden enzo. onwijze gaaf! en in adam schijnt wt te zijn maar dat weet ik niet.
    Dikke Zoene
  • Re: punks&alto's ; Help needed !

    25 maart 2001 20:05
    Voor gothic male moet je naar Rotterdam - Black Widow. Bluemoon in Den Haag en Leiden, maar ik zal niet alles herhalen wat anderen al hebben gezegd. In Den Bosch zit een fantastische fantasy shop : De Malle Heks, heeft link met De Elf in Den Haag. In London zit natuurlijk The Black Rose in Camden Town. Verder in Camden nog talrijke alternatieve stalletjes. Kan iemand mij echter helpen aan web en e-mail adressen voor de winkels in Nederland??? Ben net naar Engeland geemigreerd maar aan deze kant van Engeland kan je alleen maar nu-metal rotzooi krijgen en wij dat streng gescheiden willen houden van onze gothic style.
  • Re: punks&alto's ; Help needed !

    09 mei 2001 23:49
    : some help needed...en wie kan me helpen ?
    : Wie weet er door heel Nederland leuke winkels met alternatieve, punk, of gothic etc. kleding ? En what about Parijs en Londen ?

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.