Te koop gevraagd / aangeboden

VEILINGOPBRENSTEN SCHILDERIJEN

Gepost door Gerrit Heemskerk 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • VEILINGOPBRENSTEN SCHILDERIJEN

    03 februari 2005 20:32

    Lexicon Veilingopbrengsten Hollandse Schilders

    De "Scheen" of de "Jacobs " er was niets anders, maar men kon er geen waarde mee bepalen, geen handtekeningen vergelijken en de biografieen waren toch wat summier.

    Dus bedacht ik iets anders, een databank op CD Rom, waarmee ik alle veilingresultaten van Hollandse schilders kon bijhouden.
    Maar waarin ik ook veel andere informatie kon opslaan, zoals
    Biografieen, Handtekeningen, Fotos, Postadressen, Webadressen en een Encyclopedie begrippen.

    Een complete Databank op CD-Rom met alle gegevens, die de Veilinghouder, Kunsthandelaar, Verzamelaar of Museumconservator wel eens zou willen opzoeken m.b.t. Hollandse Schilderkunst 19de en 20ste eeuw.

    Het verschil met databanken die alleen opbrengsten geven:

    De resultaten van bijna alle veilinghuizen in Nederland, 16 stuks op dit moment; opgenomen vanaf 1992 tot een maand geleden
    U vindt bijna alle Hollandse schilders, ook kleine meesters 4600 op dit moment
    Er is een Schilderkunst encyclopedie toegevoegd met begrippen en informatie
    Er staan webadressen van veilingen, kunsthandels en musea en overige in.
    Fotos van meer dan 500 handtekeningen en 1200 schilderijen
    En..U hoeft niet in te loggen op een website. De databank is altijd voorhanden en geeft in 1 oogopslag alle prijzen.

    De prijs is: € 232.- incl. btw

    Een proefpagina van welke schilder dan ook gratis op aanvraag.


    Naam: Gerrit Heemskerk kunsthandel
    E-mail: stamesko@wxs.nl
    Telefoon: 020-6226014
  • Re: VEILINGOPBRENSTEN SCHILDERIJEN

    21 mei 2005 12:15

    Graag een proefpagina van opbrengsten van plf Kluyver (wintergezichten/ijstaferelen) en Toon Koster (de nieuwkoopse schilder)

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.