Te koop gevraagd / aangeboden

Lammert vd Tonge

Gepost door dhr.u.verburg 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Re: Lammert vd Tonge

    23 augustus 2005 16:01
    Beste meneer Verburg,

    Ik heb er zeker belangstelling voor. Hebt u misschien een foto of kunt u beschrijven wat erop staat en hoe groot ie is?

    Groet
  • Re: Lammert vd Tonge

    25 september 2005 21:24
    Ik heb zeker belangstelling voor Lammert v.d. Tonge, zeker omdat het een Larense schilder betreft.dhr.u.verburg schreef:

    > Wij bezitten een schilderij van L. v.d. Tonge. Weet iemand of
    > er belangstelling voor deze schilder bestaat?
  • Re: Lammert vd Tonge

    01 oktober 2005 16:40
    GEACHTE HEER VAN DER BURG,

    Ik ben in het bezit van 3 schilderijen van lammert van der tonge, alsook een aquarel. Geweldig dat u er ook een heeft. Waarschijnlijk zal dit een schilderij zijn van een moeder met kinderen, maar misschien is het ook wel een van de bloemstillevens, die lammert in zijn latere leven ook wel schilderde. Ik vind lammert, zeker in zijn 'betere' jaren, een uitstekend schilder en de prijzen die voor zijn schilderijen betaalt moeten worden zijn over het algemeen nog schappelijk.

    Groet van Dick Kooiman
  • Re: Lammert vd Tonge

    01 januari 2006 16:15
    Hallo,

    Ik heb 2 schilderijen van hem, 1 met een moeder met een kind aan de keukentafel en 1 met een boot en molen.
    Wie wil met mij in contact komen over deze schilder?
  • Re: Lammert vd Tonge

    17 november 2007 21:12
    Ik heb wel belangstelling voor een schilderij van L v.d Tonge. Kunt U mij een afbeelding sturen?
    Met dank en groeten F.Graftdijk
  • Re: Lammert vd Tonge

    17 november 2007 21:15
    Aan Gerda

    Ben op zoek naar een schilderij van L v.d Tonge, kunt U mij een foto sturen?
  • Re: Lammert vd Tonge

    17 november 2007 21:18
    Beste Rob,

    Kunt U mij berichten omtrent een schilderij van Lammert van de Tonge?
    Met dank en groeten Frances
  • Re: Lammert vd Tonge

    17 november 2007 21:20
    Aan de Heer Verburg

    Kunt U mij wat informatie sturen over Lammert v.d Tonge, en eventueel een afbeelding sturen?
    Met dank Frances

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.